کد خبر : 2056817 | 02 مرداد 1403 ساعت 13:44 | 39.7K بازدید | 55 دیدگاه

آنچلوتی غم ندارد

باران گل و پاس گل: پنج شگفت‌انگیز خط حمله رئال

کارلو آنچلوتی برای فصل بعد ذخیره طلایی خود خوسلو را در اختیار ندارد ولی می‌تواند خوشحال باشد که 5 شگفت‌انگیز در فاز تهاجمی خواهد داشت.

باران گل و پاس گل: پنج شگفت‌انگیز خط حمله رئال

به گزارش "ورزش سه"، فصل بعد آنچلوتی دندان‌های نیش زیادی خواهد داشت. کیلیان امباپه، وینیسیوس، رودریگو، براهیم و اندریک، در فصل قبل مجموعا 108 گل زدند و 41 پاس گل نیز برای آنها به ثبت رسید.

آلفردو دی استفانو همیشه می‌گفت: «بازی بدون گل مانند یکشنبه بدون آفتاب است.» آنچلوتی برای فرار از تاریکی، انبار باروت پر و پیمانی خواهد داشت. وینیسیوس، رودریگو و براهیم فصل گذشته با لباس سفید رئال به خوبی گلزنی کردند و امباپه و اندریک در پی اس جی و پالمیراس روزهای درخشانی داشتند. در این بین جود بلینگام را حساب نکرده‌ایم چون او بازیکنی در خط میانی است.

علیرغم جدایی خوسلو و انتقالش به قطر که به معنای از دست رفتن 18 گل او خواهد بود، رئال بهانه‌های اندکی برای نگرانی دارد. به 5 شگفت‌انگیز رئال که 108 گل زدند و 41 پاس گل دادند، باید جود بلینگام و آردا گولر را نیز اضافه کنیم که هر دو در خط میانی با شم گلزنی فراوان آماده کمک به کارلتو هستند.

بدون شک امید اصلی گلزنی رئال در فصل بعد امباپه خواهد بود. او برای پاریس 44 گل زد و 10 پاس گل داد. 27 گل و 6 پاس گل کیلیان زمانی بود که به عنوان مهاجم مرکزی بازی می‌کرد. کم و بیش متمرکز درون محوطه جریمه ولی با تحرک کامل. او در فصل خداحافظی خود، بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن شد و هر 71.6 دقیقه روی یک گل موثر بود. امباپه هر 87.9 دقیقه نیز یک گل به ثمر رساند.

آمار مهاجمان رئال در فصل گذشته

امباپه 44 گل و 10 پاس گل
وینیسیوس 24 گل و 11 پاس گل
رودریگو 17 گل و 9 پاس گل
براهیم دیاز 12 گل و 9 پاس گل
اندریک 11 گل و 2 پاس گل

دیدگاه‌ها