کد خبر : 2056816 | 02 مرداد 1403 ساعت 13:44 | 10.4K بازدید | 21 دیدگاه

در سودای بازگشت به سوپرلیگ؛

آشنایی با حریف دوم سپاهان در کمپ ارزروم

مورایس و شاگردانش تا ساعاتی دیگر در ترکیه به مصاف تیم فوتبال استانبول اسپور می‌روند.

آشنایی با حریف دوم سپاهان در کمپ ارزروم

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه در حالی فصل گذشته به پایان رسید که گالاتاسرای با امتیاز فوق‌العاده 102 قهرمان شد و فنرباغچه که جدی‌ترین رقیب این تیم در مسیر قهرمانی بود با 99 امتیاز به مقامی بهتر از نایب قهرمانی دست پیدا نکرد. جالب اینکه تیم سوم ترابزون اسپور بود که با 67 امتیاز موفق به کسب این عنوان شد تا مشخص شود که چه اختلافی میان قهرمان و نایب قهرمانی ترکیه با سایر تیم‌ها وجود دارد.

در پایین جدول هم تیم استانبول اسپور که در پایان رقابت‌ها به 16 امتیاز دست پیدا کرده بود به عنوان تیم بیستم به همراه سه تیم دیگر به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

استانبول اسپور که به دنبال بازگشت سریع به سوپرلیگ ترکیه است، این روزها به همراه سپاهان و چند تیم دیگر حاضر در سوپرلیگ ترکیه نظیر سیوا اسپور، هاتای اسپور و ... در حال آماده‌سازی برای بازگشت به بالاترین سطح فوتبال در کشور خود است و در همین راستا امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف سپاهان می‌رود.

سپاهان در اولین بازی تدارکاتی خود به مصاف هاتای اسپور رفت و با تساوی یک بر یک از زمین مسابقه خارج شد و حالا در دومین بازی فرصت محک زدن شاگردانش و آمادگی آنها را دارد.

2057207

دیدگاه‌ها