کد خبر : 2056813 | 02 مرداد 1403 ساعت 13:38 | 22K بازدید | 22 دیدگاه

ستاره جدید یونایتد نیامده رفیق پیدا کرد!

لنی یورو از حضور در منچستریونایتد بسیار خوشحال است و می‌گوید دوستی صمیمانه‌ای با کوبی ماینو پیدا کرده است.

ستاره جدید یونایتد نیامده رفیق پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان لنی یورو در لیل در رقابت‌های فصل گذشته لیگ فرانسه توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد و در حالی که انتظار می‌رفت او به زودی راهی رئال مادرید شود، این منچستریونایتد بود که توانست این بازیکن جوان را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

این بازیکن چند روز قبل قراردادش با شیاطین سرخ را به صورت رسمی به امضا رساند اما به نظر می‌رسد که خیلی زود با تیم جدید و هم تیمی‌های جدیدش سازگار شده و از همین حالا دوستی خوب و صمیمانه‌ای را با یکی از بازیکنان جوان حاضر در ترکیب منچستریونایتد آغاز کرده است.

یورو در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره شرایطش در منچستر اظهار داشت: «من خیلی زود با کوبی ماینو دوست صمیمی و نزدیک شدم و این موضوع بسیار به من کمک خواهد کرد. او پیامی برای من فرستاد و مشخص است که انسان بسیار خوبی است.»

این اتفاق در حالی رخ داده که کوبی ماینو هنوز در تمرینات پیش فصل یونایتد حضور پیدا نکرده است. این بازیکن جوان به همراه تیم ملی انگلیس به فینال رقابت جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ صعود کرد اما موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و حالا مدت بیشتری را نسبت به سایر بازیکنان یونایتد در تعطیلات تابستانی سپری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها