کد خبر : 2056791 | 02 مرداد 1403 ساعت 12:49 | 15.6K بازدید | 4 دیدگاه

استقبال با شکوه از ستاره سابق بارسا در کرواسی (عکس)

ایوان راکیتیچ با استقبال باشکوه هواداران هایدوک پس از بازگشت به کرواسی روبرو شد.

استقبال با شکوه از ستاره سابق بارسا در کرواسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ پس از ترک بارسلونا تصمیم گرفته بود که بار دیگر به سویا برگردد و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از این باشگاه هم جدا شد تا به جمع ستاره‌هایی بپیوندد که راهی فوتبال عربستان شدند و پیراهن الشباب را در رقابت‌های لیگ این کشور به تن کرد.

اما حضور او در فوتبال عربستان تنها شش ماه به طول انجامید و این بازیکن پس از پایان فصل گذشته با توافقی دو طرفه قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد و به دنبال بازگشت به فوتبال اروپا بود. باشگاه هایدوک از کرواسی از چند هفته قبل مذاکرات برای به خدمت گرفتن این بازیکن را آغاز کرده بود و در نهایت دو روز قبل به صورت رسمی قراردادی را با او به امضا رساند.

راکیتیچ شب گذشته برای امضای قرارداد و بازدید از باشگاه به کرواسی رفت و هواداران این تیم که از حضور این ستاره سابق بارسلونا در تیم‌شان بسیار خوشحال به نظر می‎‌رسیدند برای استقبال از او جمع شدند تا او شروعی خوب و دلگرم کننده در این باشگاه داشته باشد و از این تصمیم خوشحال باشد.

راکیتیچ برای این که بتواند به این باشگاه در کشورش ملحق شود از میلیون‌ها یورو دستمزد در عربستان صرف نظر کرد و حالا آماده و منتظر است که به این تیم در رقابت‎‌های فصل آینده لیگ کرواسی کمک کند.

2057178
2057179

دیدگاه‌ها