کد خبر : 2056785 | 02 مرداد 1403 ساعت 12:32 | 31.7K بازدید | 5 دیدگاه

قدرت یعنی این: آن‌ها شماره یک‌ جهان هستند

۳۵ بازیکن از پلاس لیگا لهستان در المپیک پاریس بازی خواهند کرد.

قدرت یعنی این: آن‌ها شماره یک‌ جهان هستند

به گزارش "ورزش سه"، در بازی‌های المپیک پاریس در رشته والیبال، پلاس لیگا نمایندگان زیادی در این تورنمنت دارد. ۳۵ بازیکنی که در فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵ به زودی در زمین‌های لهستان خواهیم دید، در ترکیب ۱۲ تیم ملی برای مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان قرار گرفتند. دوازده باشگاه از شانزده باشگاه پلاس لیگا حداقل یک بازیکن در بازی‌ها خواهند داشت. همچنین در پاریس پنج مربی از پلاس لیگا حضور دارند که در مهم‌ترین رویداد ورزشی چهار سال اخیر با تیم‌های ملی برای کسب مدال مبارزه خواهند کرد.

آرتور پوپکو، رئیس لیگ والیبال لهستان، از این بابت ابراز خوشحالی می‌کند و گفت: "مایه غرور و خوشحالی همه ما است که بسیاری از مربیان و بازیکنان ما فرصت نشان دادن مهارت‌های خود را در المپیک پاریس خواهند داشت. ما یازده والیبالیست لهستانی داریم که بعد از المپیک به لیگ حرفه‌ای ما بازمی‌گردند و ۲۴ بازیکن خارجی نیز در پلاس لیگا حضور می‌یابند." 

او افزود: "یکی از این تیم‌ها قطعاً با مدال المپیک برمی‌گردد و البته ما دست به دعا برمی‌داریم که آن تیم، لهستان باشد."

2057168
2057169

باشگاه یاستربسکی ونگل لهستان، قهرمان فصل قبل پلاس لیگا و نایب قهرمان اروپا، با هفت بازیکن در المپیک رکورددار است: لوسیانو ویسنتین، توماژ فورنال، نوربرت هوبر، لوکاس کاژمارک، آنتون برمه، بنجامین تونیوتی و تیموتی کارل.

دیدگاه‌ها