کد خبر : 2056778 | 02 مرداد 1403 ساعت 12:15 | 46.6K بازدید | 92 دیدگاه

هرچه کارلتو بگوید

دیگر جرات نمی‌کنم از رئال انتقاد کنم

در اسپانیا دیگر به این نتیجه رسیده‌اند که پشت هر تصمیم نقل و انتقالاتی رئال تفکری نهفته است که هر انتقادی از کارلو آنچلوتی و باشگاه را بیهوده می‌کند.

دیگر جرات نمی‌کنم از رئال انتقاد کنم

به گزارش "ورزش سه"، پس از امضای قرارداد با کیلیان امباپه، رئال مادرید یک هدف مشخص داشت: لنی یورو.

رئال این بازیکن فرانسوی را به عنوان یکی از استعداد‌های آینده می‌دانست، اما او در نتیجه اصرارهای ژرژ مندس (ایجنتش) و فشارهای لیل، سرانجام تصمیم گرفت راهی منچستریونایتد شود. اکنون پس از جدایی ناچو و فروش رافا مارین به ناپولی، در رئال مادرید بحثی وجود دارد که آیا مدافع جدید بخرند یا خیر.

کارلو آنچلوتی در حال حاضر برای دفاع میانی، آنتونیو رودیگر، ادر میلیتائو، آلابا و وایه‌خو را در اختیار دارد. به نظر می‌رسد رئال اکنون تمایلی برای جذب مدافع جدید ندارد و اورلین شوامنی در صورت نیاز به دفاع خواهد رفت. رئال تا پایان انتقالات نیز اگر فرصت جذب آلفونسو دیویس فراهم شود، برای خرید او اقدام خواهد کرد و به این ترتیب بعید است خرید جدیدی برای رئال متصور باشیم. هواداران حق دارند نگران دفاع باشند؟ در کادنا سر با این قضیه موافق نیستند.

کیکه متئو، کارشناس فوتبال اسپانیایی، در این رابطه گفت: «تابستان گذشته باعث شد چیزهای زیادی یاد بگیریم. من خودم را برای هر انتقادی از تصمیمات رئال در نقل و انتقالات ناتوان اعلام می‌کنم. سال گذشته همه ما گفتیم که غیرممکن است رئال مادرید بتواند تا پایان دوام بیاورد و موفقیت بزرگی کسب کند اما آنها در نهایت قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان اروپا شدند. وقتی تیبو کورتوا و میلیتائو رباط دادند، خود من کار رئال را تمام شده می‌دانستم.»

متئو ادامه داد: «اگر آنچلوتی بگوید مشکلی وجود ندارد، پس مشکلی وجود ندارد. از باشگاه رئال به من گفته‌اند که هر ایده و تصمیمی از سوی کارلتو مورد قبول مدیران قرار می‌گیرد و به او اطمینان دارند. مشکل در دفاع؟ کارواخال می‌تواند آنجا بازی کند، شوآمنی و مندی نیز همینطور. آنها همچنین نشان داده‌اند که می‌توانند در بالاترین سطح و در حساس‌ترین بازی‌ها پاسخ انتظارات را بدهند. وقتی کمبود مهره حس می‌شود، آنچلوتی شروع به اختراع می‌کند و اغلب نیز جواب می‌دهد. لنی یورو نیامد؟ فکر نمی‌کنم رئال مدافع جدید بخرد و مشکلی هم ایجاد نخواهد شد.»

دیدگاه‌ها