کد خبر : 2056776 | 02 مرداد 1403 ساعت 12:10 | 24.5K بازدید | 62 دیدگاه

همه در انتظار قرعه‌کشی جذاب‌ترین فصل لیگ ایران

قرار است که عصر امروز، مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر برگزار شود.

همه در انتظار قرعه‌کشی جذاب‌ترین فصل لیگ ایران

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به نقل و انتقالات تابستان امسال، انتظار می‌رود که شاهد برگزاری یکی از جذاب‌ترین فصول تاریخ لیگ برتر ایران باشیم. چرا که تبریزی‌ها نیز به جمع تیم‌های مدعی اضافه خواهند شد و مربع قهرمانی را تشکیل خواهند داد.

استقلال، سپاهان و پرسپولیس همواره در سال‌های اخیر برای بالای سر بردن جام در رقابت بوده‌اند و با توجه به خریدهای پر سر و صدای تراکتور، حالا این تیم نیز یک مدعی جدی برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

امروز نیز قرار است که مراسم قرعه کشی بیست و چهارمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود. تیم‌ها حریفان خود را در فصل جدید خواهند شناخت که علاقه‌مندان به فوتبال منتظر تقابل‌های جذابی خواهند بود.

بازگشت مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند به ورزشگاه آزادی و جدال با پرسپولیس و حضور ستاره‌های جدید استقلال از جمله رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور و تقابل آنها با سپاهانی که صالح حردانی را در اختیار دارد، از مسابقات حساس فصل بعد خواهد بود.

علاوه بر این، زمان برگزاری دربی همواره یکی از نکات جذاب قرعه کشی لیگ برتر است و باید دید استقلال و پرسپولیس در چه هفته‌ای با هم روبرو خواهند شد.

لازم به ذکر است که مراسم قرعه کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر، ساعت 18 امروز و در هتل المپیک برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها