کد خبر : 2056772 | 02 مرداد 1403 ساعت 12:03 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز تجربه کافی نداریم؛

اعتراف جالب عادل غلامی بعد از برد امیدوارکننده

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: بازیکنانم تجربه بین‌المللی ندارند و دیدارهای تدارکاتی باعث آرامش بیشتر آن‌ها در مسابقات رسمی می‌شود.

اعتراف جالب عادل غلامی بعد از برد امیدوارکننده

به گزارش "ورزش سه"، عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از کسب پیروزی در دیدار تدارکاتی مقابل تیم جوانان بحرین اظهار کرد: دیدار با بحرین اولین تجربه بین‌المللی بازیکنانم بود و به واسطه نداشتن تجربه، شرایط کار سخت می‌شود.

رقابت با جوانان بحرین را خیلی خوب شروع کردیم. در فاکتور توپ اول عملکرد خوبی داشتیم اما در ست اول و در زدن سرویس‌ها عملکرد مطلوبی نداشتیم. درنهایت با توپ‌گیری‌های خوبی که در ادامه انجام دادیم توانستیم به رقابت برگردیم و ست اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: در جریان ست‌های این دیدار، در توپ‌های برگشتی حریف، عملکرد بازیکنانم کادرفنی را راضی نکرد ولی همانطور که گفتم در توپ اول خیلی خوب عمل کردیم. علت پیروزی مقابل جوانان بحرین هم همین موضوع بود. طبیعی بود در اولین دیدار و در بخش‌هایی که کار گروهی لازم است عملکرد مطلوب و مورد پسند کادرفنی اتفاق نیفتاد. در این رده سنی ساید اوت مهم است و عملکرد خوبی در این زمینه داشتیم. مسلما به فاکتورهایی که نقطه قوت‌مان است باز می‌گردیم و اتفاقات خوبی برای‌مان رقم خواهد خورد.

2020182

غلامی در خصوص دست به دست شدن نتیجه رقابت بین دو تیم گفت: بازیکنانم هنوز هنگام بازی کنترل کافی در زمین ندارند و این مسئله به سن آن‌ها باز می‌گردد. در اکثر دیدارهای تدارکاتی که در تهران و شهرهای دیگر داشتیم این عدم کنترل بازی در زمین وجود داشت و می‌دانستیم احتمال بروز مجدد آن وجود دارد. خداراشکر اتفاق خوبی که همیشه در تیم‌مان رقم می‌خورد این است که بازیکنان بیرون زمین وقتی به تیم ملحق می‌شوند، به تیم کمک می‌کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درخصوص ترکیب ثابت تیمش گفت: در اکثر رقابت‌ها از ترکیب‌های مختلف استفاده می‌کنیم و تا اینجای کار ترکیب چندان ثابتی نداشتیم و با انجام همین تغییرات معمولا رقابت را برمی‌گردانیم و به پیروزی می‌رسیم.

غلامی درباره دیگر دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی نوجوانان ایران در بحرین هم گفت: برابر تیم‌های زیر 18 سال بحرین و کره بازی خواهیم کرد که این تیم‌ها هم رده بازیکنانم هستند و تجربه این دو دیدار می‌تواند کمک زیادی به تیم ایران کند. مطمئنا عملکرد تاکتیکی شاگردانم دیدار به دیدار بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پایان گفت: بازیکنانم با توجه به شرایط سنی، تجربه بین‌المللی نداشتند و این سه دیدار تدارکاتی به ما کمک خواهد کرد تا در دیدارهای رسمی با آرامش بیشتری بازی کنیم.

دیدگاه‌ها