کد خبر : 2056765 | 02 مرداد 1403 ساعت 11:49 | 48.9K بازدید | 118 دیدگاه

ستاره لیورپول شیفته مسی: بهتر از او نیست

ترنت الکساندر آرنولد معتقد است که هیچ بازیکنی در دنیای فوتبال نمی‌تواند بهتر از لیونل مسی باشد.

ستاره لیورپول شیفته مسی: بهتر از او نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی چند روز قبل موفق شد برای دومین بار متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ را با تیم ملی آرژانتین و پس از پیروزی برابر تیم ملی کلمبیا در دیدار فینال این مسابقات به دست آورد تا بار دیگر نشان دهد که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

این ستاره آرژانتینی هواداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد و بسیاری از بازیکنان مطرح دنیای فوتبال هم معتقد هستند که او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و ترنت الکساندر آرنولد هم یکی از همین بازیکنان به نظر می‌رسد. او در گفتگو با میرر در این باره اظهار داشت: «بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال برای من مسی است.

او بهترین بازیکنی است که من برابرش بازی کردم. بهترین بازیکنی است که تا به حال در تاریخ فوتبال حضور داشته است. مغز من این را درک نمی‌کند که بتوانم بازیکنی را ببینم که بهتر از او در زمین بازی می‌کند. امکان ندارد کسی بتواند بهتر از او باشد. لیونل مسی بزرگترین بازیکنی است که تا به حال وجود داشته است.

وقتی برابر او هستید همیشه خطر را احساس می‌کنید. فکر می‌کنم به ندرت پیش می‌آید که بازیکنی بتواند چنین احساسی را به دیگر حریفان بدهد. من ابعاد خیلی خیلی زیادی از فوتبال را در نظر می‌گیرم و او در همه آنها بهترین است. مسی می‌تواند هر کاری که می‌خواهد در زمین فوتبال انجام دهد.

دیدگاه‌ها