کد خبر : 2056731 | 02 مرداد 1403 ساعت 10:06 | 94.5K بازدید | 74 دیدگاه

فیزیک باورنکردنی مدافع رئال: کوه ماهیچه! (عکس)

تصاویر منتشر شده از آمادگی بدنی بالای فران گارسیا در تمرینات پیش فصل رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

فیزیک باورنکردنی مدافع رئال: کوه ماهیچه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گارسیا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از رایو وایه‌کانو جدا شد و به رئال مادرید پیوست با توجه به مصدومیت‌های متعدد فرلان مندی بتواند به این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کند و عملکرد خوب و قابل قبولش در این تیم حتی باعث شد که برای اولین بار به اردوی تیم ملی اسپانیا هم دعوت شود.

با این حال، فشردگی و فشار بالای مسابقات در نهایت باعث شد که او هم مانند بسیاری از بازیکنان رئال در فصل گذشته مصدومیت‌هایی را تجربه کند و بازگشت مندی به میادین هم فرصت این بازیکن جدید را برای حضور در میدان و پوشیدن پیراهن این تیم تا حدی کاهش داد.

اما حالا به نظر می‌رسد که این مدافع اسپانیایی با تمام وجود در تلاش است تا خودش را به مربیان رئال و خصوصا کارلو آنچلوتی ثابت کند و تصاویر منتشر شده از او در تمرینات پیش قصل این تیم توجه بسیاری از هواداران را به خود جلب کرده است و نشان می‌دهد که او آماده رقابت جدی با مندی برای حضور در زمین است.

2057124

عضلات ورزیده و بدن روی فرم و آماده اریک گارسیا حاکی از تلاشی است که او برای حضور در ترکیب رئال مادرید به کار گرفته و به نظر می‌رسد که خیال آنچلوتی در فصل پیش رو در این پست تا حد زیادی راحت خواهد بود.

دیدگاه‌ها