کد خبر : 2056729 | 02 مرداد 1403 ساعت 09:41 | 27.1K بازدید | 12 دیدگاه

روزهای سخت ستاره سیتی: تمرین تنبیهی، بدون پارتی!

جک گریلیش در تلاش است تا دعوت نشدنش به تیم ملی انگلیس را با بهبود عملکردش در ترکیب منچسترسیتی جبران کند.

روزهای سخت ستاره سیتی: تمرین تنبیهی، بدون پارتی!

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش فصل گذشته نتوانست روزهای درخشانی را در ترکیب منچسترسیتی سپری کند و بارها از سوی پپ گواردیولا از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد و در نهایت هم گرت ساوت‌گیت تصمیم گرفت که نام او را از فهرست مسافران رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ خط بزند.

این اتفاق و تصمیمی که سرمربی تیم ملی انگلیس گرفت شوک بزرگی را به این مکان وارد کرد و در نهایت باعث شد که او حالا به دنبال ارائه یک عملکرد بسیار درخشان در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس در ترکیب منچسترسیتی باشد تا فرصت دوباره بازی با پیراهن تیم ملی کشورش را داشته باشد و خودش را هم به منتقدان ثابت کند.

روزنامه دیلی میل مدعی شده است که این بازیکن در طول چند هفته اخیر یک بدنساز و مربی شخصی را در کنارش به کار گرفته است و جلسات بسیار سخت و پر فشار معروف به تمرینات تنبیهی را انجام می‌دهد تا با بالاترین آمادگی ممکن و بهترین شرایط به تمرینات پیش فصل سیتی اضافه شود.

گریلیش همچنین به حضور در مهمانی‌ها متفاوت و جنجالی معروف است اما در طول این مدت سعی کرده است که این عادت را به کلی کنار بگذارد و تمام تمرکزش تنها روی این است که بار دیگر به ستاره بی‌چون و چرای ترکیب سیتی در فصل پیش رو تبدیل شود و روزهای سخت و تلخی که در چند هفته اخیر پشت سر گذاشته است را به دست فراموشی بسپارد.

دیدگاه‌ها