کد خبر : 2056727 | 02 مرداد 1403 ساعت 09:27 | 20.5K بازدید | 12 دیدگاه

نقشه یونایتد برای ستاره فرانسوی: سرقت از میلان

مدیران منچستریونایتد قصد دارند یوسف فوفانا را که برای پیوستن به میلان با این باشگاه به توافق رسیده است برای حضور در اولدترافورد متقاعد کنند.

نقشه یونایتد برای ستاره فرانسوی: سرقت از میلان

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد قصد داشتند که در فصل آینده با سرمربی جدیدی راهی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شوند اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که بهترین تصمیم این است که با اریک تن‌هاخ ادامه دهند و حالا مصمم هستند که تغییراتی جدی در فهرست بازیکنان و ترکیب این تیم ایجاد کنند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی پیش از این مدعی شده بودند که این باشگاه قصد دارد حداقل یک هافبک را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به خدمت بگیرد و گزینه‌های متفاوتی برای این پست مطرح شده بود اما حالا رسانه‌های فرانسوی از علاقه جدی شیاطین سرخ به فوفانا خبر داده‌اند.

آر ام سی اسپورت مدعی شده است که یونایتد به صورت جدی در فکر جذب فوفانا است و این در حالی است که این بازیکن برای امضای قراردادی چهار ساله با مدیران میلان به توافق رسیده است و مذاکرات بین روسونری با مدیران باشگاه موناکو برای نهایی کردن این انتقال و بر سر قیمت این بازیکن همچنان ادامه دارد.

موناکو در ابتدا آماده بود تا با دریافت تنها ۲۵ میلیون یورو با انتقال این هافبک به میلان موافقت کند اما به نظر می‌رسد که مدیران میلان در تلاش هستند تا این بازیکن را با مبلغی در حدود ۱۸ میلیون یورو به خدمت بگیرند و به همین دلیل مذاکرات طولانی‌تر شده است.

دیدگاه‌ها