کد خبر : 2056701 | 02 مرداد 1403 ساعت 09:20 | 53.9K بازدید | 28 دیدگاه

جولین لسکات: گریلیش باانگیزه برمی‌گردد

ستاره سیتی پس از نرفتن به یورو ویران شد!

جولین لسکات، مدافع سابق منچستر سیتی، معتقد است جک گریلیش پس از ناکامی و عدم دعوت به تیم ملی برای یورو ۲۰۲۴، باانگیزه‌تر از همیشه برمی‌گردد.

ستاره سیتی پس از نرفتن به یورو ویران شد!

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش از عدم حضور در یورو ۲۰۲۴ بسیار ناراحت بود و ممکن است هرگز نتواند از این موضوع عبور کند. اما او در طول تابستان سخت تلاش کرده تا با انگیزه‌ای قوی به منچستر سیتی بازگردد و باید از این ناراحتی به عنوان انگیزه‌ای برای بازپس‌گیری جایگاه خود در سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا استفاده کند.

گریلیش فصل خود را در منچستر سیتی با مشکلات مصدومیت و مسائل آمادگی جسمانی به پایان رساند و جرمی دوکو جای او را در ترکیب اصلی سیتی تصاحب کرد.

مشکلات او باعث شد که گرت ساوتگیت او را از تیم ملی انگلیس کنار بگذارد و تابستانی دور از هیاهوی یورو به او بدهد. واکنش اولیه گریلیش به تصمیم جنجالی ساوتگیت مثبت بود اما اخباری اعلام شد که این بازیکن از شرایط پیش‌آمده ناراحت است.

2057098

منصفانه است که گریلیش از عملکردش در فصل ۲۴-۲۰۲۳ ناراضی باشد. جولین لسکات در پاسخ به این سوال که گریلیش پس از عدم حضور در تیم ملی چه احساسی داشته، گفت: «ویرانی، ویرانی. من در موقعیتی مشابه در جام جهانی ۲۰۱۰ بودم. ناراحتی محض است. از دست دادن این فرصت برای بازی برای کشور خود بدترین احساس است، بنابراین مطمئنم که او را آزار داده است. او مشتاق است که این وضعیت را تغییر دهد.

از دست دادن حضور در تیم ملی برای من هنوز هم درد دارد. من هفته گذشته با دوستانم صحبت می‌کردم و گفتم شما هرگز نمی‌دانید که تورنمنت بعدی برای شما چه زمانی خواهد بود. ریو (فردیناند) هرگز در یورو بازی نکرد. او یا محروم بود یا مصدوم.»

پس گریلیش چگونه این ضربه را پشت سر می‌گذارد و ادامه می‌دهد؟

«شما قطعاً سعی می‌کنید از ناراحتی‌تان برای افزایش انگیزه استفاده کنید، به ویژه اگر بازیکنی مانند جک باشید. این باید یک انگیزه باشد. من مشتاقم ببینم که او به کجا می‌رسد. من اخیراً با جک صحبت کردم و او بسیار باانگیزه به نظر می‌رسید. مطمئنم جک در فصل جدید انگیزه‌ای دو برابر بیشتر از قبل خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها