کد خبر : 2056626 | 02 مرداد 1403 ساعت 06:19 | 37K بازدید | 95 دیدگاه

انگیزه بالای رامین: اولین نفر می‌آید و آخرین نفر می‌رود!

رامین رضاییان زودتر از دیگر بازیکنان استقلال در کمپ حجازی حاضر می‌شود.

انگیزه بالای رامین: اولین نفر می‌آید و آخرین نفر می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان خرید پر سر و صدا و جنجالی استقلال انگیزه‌های بالایی برای درخشش با پیراهن این تیم دارد و از اولین جلسه‌ای که در تمرین این تیم حاضر شد تقریبا نیم ساعت زودتر از دیگر بازیکنان و به عنوان اولین بازیکن وارد کمپ تمرینی آبی‌ها می‌شود و کار خود را آغاز می‌کند.

رضاییان در روزهای گذشته باعث شده هواداران استقلال برای دیدن او و سلفی گرفتن با این ستاره ساعت‌ها مقابل کمپ حجازی حضور پیدا کنند و منتظر خروج او و گرفتن عکس سلفی شوند و همین موضوع هم باعث شده تا در زمان خروج هم دقایق زیادی مقابل درب مجموعه با هواداران سلفی بگیرد و زمان زیادی را در روز در کمپ حجازی حضور داشته باشد.

رامین فصل گذشته یکی از آماده‌ترین بازیکنان فوتبال ایران بود و عملکرد خوبی داشت با حفظ آمادگی‌بدنی‌اش و تمرینات شخصی که داشت با عضلاتی سرحال و بدنی آماده تمریناتش را شروع کرد و کادرفنی استقلال تحت تاثیر میزان آمادگی این بازیکن پیش از شروع فصل بدنسازی و تمرینات جدی قرار گرفتند.

2055570

این بازیکن زودتر از دیگر بازیکنان استقلال وارد چمن کمپ تمرینی استقلال می‌شود و برای دقایقی دویدن و کار با توپ را در دستور کار قرار می‌دهد و بعد از آن هم در تمرینات گروهی کیفیت بالایی از خودش نشان می‌دهد.

او که در این فصل پیراهن شماره 10 استقلال را بر تن می‌کند، یک چالش جدی پیش رو خواهد داشت و هیجان بالایی را وارد زندگی ورزشی خود کرده، درخشش رضاییان می‌تواند از او یک بازیکن محبوب در تیم استقلال بسازد و فضای جدیدی را برای رامین در فصل جدید ورزشی‌اش ایجاد کند.

رضاییان در تمرینات استقلال ارتباط خوبی با کادرفنی و دیگر بازیکنان استقلال دارد و این انتقال برای تمام اعضای باشگاه استقلال خوشحال کننده بوده و استقبال بی‌نظیری از این بازیکن انجام شده است.

دیدگاه‌ها