کد خبر : 2056539 | 01 مرداد 1403 ساعت 14:03 | 34.8K بازدید | 22 دیدگاه

دعوت رسمی سانتوس از یامال: به برزیل بیا (عکس)

باشگاه سانتوس از لامین یامال دعوت کرد که پس از پوشیدن پیراهن این تیم با نام نیمار به بازدید از ویلا بلمیرو بیاید.

دعوت رسمی سانتوس از یامال: به برزیل بیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال این روزها یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا به حساب می‌آید که با درخشش در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در این مسابقات ایفا کرد و یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل گذشته هم بود.

این بازیکن جوان در حال سپری کردن تعطیلاتش پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۲۴ است و روز گذشته عکسی از او منتشر شد که پیراهن باشگاه سانتوس را با نام نیمار به تن داشت. این بازیکن برزیلی پیش از پیوستن به بارسلونا در سال ۲۰۱۳، عضو این تیم بود و روزهای بسیار خوبی را در فوتبال برزیل سپری کرد.

2056782

همین اتفاق باعث شده است که مدیران باشگاه سانتوس از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و با انتشار پستی در صفحه رسمی این باشگاه در شبکه اجتماعی اینستاگرام با عکس یامال که پیراهن تیم‎‌شان را به تن دارد، از او برای بازدید از ورزشگاهی که آغازگر روزهای درخشان نیمار، بازیکن محبوب یامال، بود دعوت کنند.

در این پست آمده است: «این پیراهن بسیار تاریخی است، یامال. ما پیراهن جدید را به تو خواهیم داد. اگر دوست داری می‌توانی به ویلا بلمیرو بیایی و از این فرصت برای بازدید از ورزشگاه مقدس دنیای فوتبال در تعطیلاتت استفاده کنی. فریاد خوشحالی و تشویق سیاه و سفید!» این در حالی است که نیمار هم این تصویر را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

دیدگاه‌ها