کد خبر : 2056447 | 01 مرداد 1403 ساعت 04:16 | 43.3K بازدید | 36 دیدگاه

مهاجم جنجالی لباس فولاد پوشید

سر و کله گادوین منشا دوباره در تهران پیدا شد!

مهاجم خارجی و جنجالی فوتبال ایران دوباره به تهران برگشت و با پیراهن فولاد به صورت اختصاصی تمرین می‌کند!

سر و کله گادوین منشا دوباره در تهران پیدا شد!

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای که در سال‌های گذشته در لیگ ایران به میدان رفت و پیراهن تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر، پیکان، مس رفسنجان و فولاد را برتن کرد، حالا بار دیگر به تهران برگشته و به دنبال توافق با فولادی‌هاست.

منشا ابتدای لیگ بیست و سوم قراردادی دو ساله و با ارزش دلاری خوبی را با فولاد خوزستان امضا کرد اما هرگز نتوانست دوران خوبی را در جمع قرمزهای اهوازی سپری کند. مدیران باشگاه فولاد در نیم فصل گذشته تلاش زیادی برای توافق با منشا برای فسخ قرارداد انجام دادند اما در نهایت این بازیکن نیجریه‌ای راضی نشد و آنها هم نیم فصل این بازیکن را از لیست خود کنار گذاشتند.

حالا منشا در شرایطی که یک فصل دیگر با فولاد خوزستان قرارداد دارد به تهران برگشته و امیدوار به جلب رضایت یحیی گل‌محمدی است. این در حالی است که گل‌محمدی هم منشا را نمی‌خواهد و از مدیران باشگاه خواسته برای فسخ قرارداد او اقدام کنند.

در چنین شرایطی مهاجم نیجریه‌ای بدون دریافت رقم قراردادش در فصل پیش‌رو به صورت کامل راضی به فسخ قرارداد نمی‌شود و به همین خاطر او همچنان بلاتکلیف مانده است. جالب اینکه منشا این روزها در تهران و در اردوی فولاد حضور دارد و حتی لباس تمرینی جدید فولادی‌ها را برتن می‌کند اما در تمرینات گروهی قرمزپوشان غایب است!

2056675

منشا تصاویری از خودش در تهران و با لباس فولاد در حالی که مشغول تمرینات اختصاصی است را منتشر کرده تا مشخص شود قصد جدایی از این تیم را ندارد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت مدیران فولاد چه تصمیمی درباره منشا خواهند گرفت و این مهاجم نیجریه‌ای که سال‌هاست در ایران حضور دارد چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها