کد خبر : 2056399 | 31 تیر 1403 ساعت 21:41 | 49.2K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره لاماسیا در یکقدمی انتقال به لیگ عربستان

الکس کویادو، بازیکن سابق بارسلونا، در آستانه حضور در تیم الخلود عربستان قرار دارد.

ستاره لاماسیا در یکقدمی انتقال به لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، آینده الکس کویادو بار دیگر به لیگ عربستان پیوند خورده است. تابستان گذشته رئال بتیس به یک تور در آمریکا رفت و الکس کویادو در این اردو شرکت نکرد تا به صورت قرضی به الاخدود برود، جایی که فصل فوق العاده‌ای را در آن پشت سر گذاشت.

مانوئل پلگرینی هنوز روی این بازیکن حساب نمی‌کند و به همین دلیل در اردوی پیش فصل در کشور اتریش حضور ندارد. او اکنون قرار است به صورت قرضی به الخلود که امسال با هدایت پائولو دوارته پرتغالی به لیگ برتر عربستان صعود کرده، منتقل شود.

2056590

این وینگر اسپانیایی که هنوز پیراهن رئال بتیس را نپوشیده، تابستان گذشته با این باشگاه تا سال 2029 قرارداد امضا کرد. بارسلونا اگرچه با جدایی این بازیکن موافقت کرد و بند فسخ را دریافت نکرد اما بین 20 تا 30 درصد از رقم فروش او به باشگاه‌های دیگر سود می‌کند.

رئال بتیس امیدوار است که این بازیکن کاتالانی به افزایش ارزش خود ادامه دهد تا بتوانند از فروش او پول خوبی به جیب بزنند.  کالا و فصل گذشته در 33 بازی برای الاخدود 4 گل به ثمر رساند و همچنین 4 پاس گل داد.

مانو فاجاردو، مدیر ورزشی بتیس، در مورد وضعیت کویادو گفت: "انتقال قرضی او به عربستان سعودی، بسیار خوب پیش رفت. او قرارداد معتبری دارد و اگر ایجنتش به ما بگوید علاقه واقعی از سوی یک باشگاه برای خرید او وجود دارد، حاضریم به صحبت‌های آن‌ باشگاه گوش کنیم، اما در غیر این صورت، او پیش‌فصل را شروع می‌کند."

کویادو 25 ساله در آکادمی اسپانیول و بارسلونا پرورش یافته و ستاره تیم بارسلونا بی بود. او طی سه سال برای این تیم در 82 بازی شرکت کرد و 18 گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها