کد خبر : 2056301 | 31 تیر 1403 ساعت 14:06 | 54.3K بازدید | 45 دیدگاه

پیام لامین برای کهکشانی‌ها؟

عکس جنجالی: رئال در پست اینستاگرام یامال!

لامین یامال عکس‌هایی از تعطیلات خود در یونان منتشر کرده که یکی از آنها جنجالی شده است.

عکس جنجالی: رئال در پست اینستاگرام یامال!

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال این روزها از تعطیلات خود در یونان لذت می‌برد. روی یک قایق تفریحی لوکس او بعد از قهرمانی در یورو 2024 بهترین روزهایش را سپری می‌کند. الان نوبت استراحت است و به زودی یامال باید روی بازی‌های دشوار بارسا در فصل بعد تمرکز کند.

یامال که با یک گل و چهار پاس گل به عنوان بهترین بازیکن جوان مسابقات یورو انتخاب شد، چندین عکس و ویدیو در حساب اینستاگرام خود با 17 میلیون دنبال کننده به اشتراک گذاشته است. یکی از این تصاویر نیز جنجالی شد.

2056423

ستاره 17 ساله عکس‌ها و فیلم‌هایی از خود روی قایق تفریحی لوکس در جزایر یونان منتشر کرده است که یک میلیون لایک و همچنین واکنش‌های جالب هم تیمی‌هایش را به همراه داشت.

بهترین دوست او در تیم ملی، نیکو ویلیامز، با یک شکل تعجب برای او نوشت: «شنا بلدی؟»، در حالی که هم تیمی او در بارسا، پائو کوبارسی، با چند شکلک خنده نوشت: «بد نیست کلاهت را هم برداری.»

و اما عکس جنجالی چه بود؟

در یورو 2024 وقتی از یامال در مورد احتمال اینکه روزی برای رئال بازی کند، پرسیدند، که او قاطعانه جواب رد داد، با این حال، او در آخرین پست اینستاگرامی خود عکسی منتشر کرده است که حاوی پیامی مبهم است.

2056433

در صفحه تلویزیون اتاق یامال این نوشته به چشم می‌خورد: «بگذارید بچه‌های شما مانند رئال مادرید تمرین کنند». جمله در آنجا قطع می‌شود ولی به نظر می‌رسد که ادامه دارد.

تصویری که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت و حتی برخی ادعا کرده‌اند یامال آگاهانه و هدفمند این عکس را منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها