کد خبر : 2056264 | 31 تیر 1403 ساعت 11:54 | 46.6K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی: ستاره سابق بارسلونا به خانه برگشت

ایوان راکیتیچ، ستاره سابق بارسلونا، با قراردادی یک ساله راهی هایدوک شد.

رسمی: ستاره سابق بارسلونا به خانه برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۴ از سویا جدا شد و به بارسلونا پیوست و تا سال ۲۰۲۰ پیراهن این تیم را بر تن داشت و توانست به یکی از بهترین بازیکنان خط میانی آنها تبدیل شود و عملکرد درخشانی را برای این تیم به نمایش بگذارد که نقش موثری را در موفقیت‌های این تیم در آن بازه زمانی ایفا کرد.

این ستاره کروات در سال ۲۰۲۰ تصمیم گرفت که بارسلونا را ترک کند و بار دیگر به سویا برگشت و  در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته بود که تصمیم گرفت بار دیگر این باشگاه را ترک کند و این بار راهی فوتبال عربستان شد تا پیراهن الشباب را بپوشد و فوتبالش را در لیگ این کشور ادامه دهد.

2055315

با این حال دوران حضور او در لیگ فوتبال عربستان چندان طولانی نشد و دقایقی پیش باشگاه هایدوک کرواسی رسماً اعلام کرد که این بازیکن را با عقد قراردادی یک ساله با بند تمدید خودکار برای یک فصل دیگر به خدمت گرفته است. او قرار است روز یکشنبه به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید این تیم معارفه شود. 

راکیتیچ در طول دوران فوتبالش ۳۲۳ بازی برای سویا، ۳۱۰ بازی برای بارسلونا و بیشتر از ۱۰۰ بازی برای شالکه انجام داد و حالا با کوله‌باری از تجربه راهی کرواسی خواهد شد تا بتواند به باشگاه هایدوک برای کسب موفقیت‌ها و اهدافی که در نظر دارد کمک کند.

دیدگاه‌ها