کد خبر : 2056242 | 31 تیر 1403 ساعت 09:59 | 39.4K بازدید | 23 دیدگاه

توصیه به یونایتد: این ستاره را از لیورپول بدزد

تدی شرینگام معتقد است که منچستریونایتد باید برای جذب آنتونی گوردون با لیورپول رقابت کند.

توصیه به یونایتد: این ستاره را از لیورپول بدزد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ بود که شایعاتی درباره انتقال گوردون به لیورپول به گوش رسید و بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که مدیران این باشگاه مذاکرات برای به خدمت گرفتن او را آغاز کردند و به احتمال زیاد باید شاهد حضور او در میدان رقابت فصل آینده لیگ برتر انگلیس با پیراهن لیورپول باشیم.

مذاکرات بین مدیران این باشگاه با مدیران باشگاه نیوکسل هنوز به نتیجه نرسیده اما لیورپول همچنان علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و این احتمال وجود دارد که پیشنهاد جدیدی را در روزهای پیش رو و پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به نیوکسل ارائه کند تا هر طور شده است او را به خدمت بگیرد. 

2048834

شرینگام در گفتگو با خبرنگاران با تمجید از عملکرد این بازیکن اظهار داشت: «منچستریونایتد همیشه باید بهترین بازیکنان را در تمامی پست‌ها در اختیار داشته باشد و اگر آنها پیش از این در لیگ برتر درخشیده باشند که حتما باید برای جذب‌شان اقدام کنند. لیورپول شاید خواهان گوردون باشد و ما می‌دانیم که او بازیکن بزرگی است ولی یونایتد هم باید برای سرقت او از چنگ رقیب اقدام کند. 

مدیران این باشگاه به هیچ وجه نباید اجازه دهند که بازیکنان معمولی و عادی به عنوان خریدهای جدید به این باشگاه اضافه شوند. منچستریونایتد به بازیکنان بزرگ و درجه یک نیاز دارد و من فکر می‌کنم که آنتونی گوردون بدون شک یکی از آنها خواهد بود.»

دیدگاه‌ها