کد خبر : 2056182 | 31 تیر 1403 ساعت 05:43 | 19.9K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره انگلیس: امیدوارم کلوپ جانشین ساوتگیت شود!

ترنت الکساندر آرنولد می‌گوید دوست دارد یورگن کلوپ جانشین گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس شود.

ستاره انگلیس: امیدوارم کلوپ جانشین ساوتگیت شود!

به گزارش "ورزش سه"، ساوتگیت کمتر از ۴۸ ساعت پس از باخت در فینال یورو ۲۰۲۴ به اسپانیا، از سمت خود به عنوان سرمربی سه‌شیرها کناره‌گیری کرد.

او تقریباً هشت سال در این نقش بوده و از سپتامبر ۲۰۱۶ این وظیفه را بر عهده داشت.

تمامی ۲۹ بازی ملی الکساندر آرنولد تا به امروز در دوران سرمربی‌گری ساوتگیت بوده و این بازیکن ۲۵ ساله در مصاحبه‌ای از زحمات این مربی برای انگلیس تشکر کرد.

اما او دوست دارد چه کسی جانشین ساوتگیت شود؟ در مصاحبه جدیدی این موضوع مطرح شد و آرنولد گزینه جذابی را مطرح کرد.

اولین بازی آرنولد در لیورپول در دوران یورگن کلوپ رقم خورد. آنها با هم هفت جام مختلف از جمله لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان را فتح کردند.

2011392

وقتی از او درباره احتمال سرمربی‌گری کلوپ در تیم ملی انگلیس پرسیده شد، آرنولد پاسخ داد: «من از هر لحظه همکاری با او لذت بردم، ما خاطرات فوق‌العاده‌ای به اشتراک گذاشتیم، رابطه‌ای فوق‌العاده و پیوندی شگفت‌انگیز برقرار کردیم. بنابراین اگر این اتفاق بیفتد، خوشحال خواهم شد. واقعا دوست دارم چنین اتفاقی رخ دهد.»

با این حال، او اذعان کرد: «من تعجب می‌کنم اگر او این کار را بپذیرد. وقتی اعلام کرد که می‌خواهد کناره‌گیری کند، مکالماتی که با او داشتم و همه چیز در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که او از تعطیلات خود لذت می‌برد، بنابراین تعجب می‌کنم اگر قبول کند به تیم ملی بیاید.»

دیدگاه‌ها