کد خبر : 2056181 | 30 تیر 1403 ساعت 23:33 | 62.5K بازدید | 15 دیدگاه

گلر تیم ملی برزیل سریع در ترکیب النصر (عکس)

دروازه‌بان ملی پوش برزیلی 48 ساعت پس از امضای قرارداد با النصر عربستان در ترکیب قرار گرفت.

گلر تیم ملی برزیل سریع در ترکیب النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان که اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در کشور پرتغال برپا کرده، از ساعت 22:30 امشب (به وقت ایران) مقابل تیم فارنسی قرار گرفته که یک سورپرایز هم در ترکیب اولیه خود دارد.

النصر عربستان که روز گذشته در نخستین مسابقه تدارکاتی پیش فصل به پیروزی یک بر صفر مقابل ماریتیمو رسید و در دو نیمه از دو ترکیب متفاوت استفاده کرد، امشب هم با جمعی از نفرات اصلی خود دیدار برابر فارنسی را آغاز کرده که البته گلر آنها نسبت به دیروز متفاوت است.

بنتو ماتئوس، گلر ذخیره تیم ملی برزیل در کوپا آمه‌ریکا که دو بازی ملی هم در کارنامه دارد و با انتقالی 18 میلیون یورویی از اتلتیکو پارانائنزه به النصر پیوسته، 48 ساعت پس از امضای قراردادش در ترکیب اولیه دیدار تدارکاتی مقابل فارنسی قرار گرفته است.

2056280

بنتو شنبه شب هفته گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برزیل حضور ثابت در ترکیب اتلتیکو پارانائنزه داشت که امشب در جمع 11 نفر اصلی النصر برابر فارنسی دیده می‌شود.

2056285

النصر در ترکیب اولیه خود در مسابقه دوستانه مقابل فارنسی پرتغال از بنتو ماتئوس، الکس تلس، اوتاویو، اندرسون تالیسکا و سادیو مانه به‌عنوان مهره‌های خارجی بهره برده و در نیمه نخست به تساوی یک بر یک رسیده است.

دیدگاه‌ها