کد خبر : 2056174 | 31 تیر 1403 ساعت 05:17 | 16K بازدید | 5 دیدگاه

کونته مامور کشتن بازیکنان ناپولی!

آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی، می‌گوید نمی‌خواهد تیمش دفاعی بازی کند.

کونته مامور کشتن بازیکنان ناپولی!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امشب با گل‌های جسپر لیندستروم، لئوناردو اسپیناتزولا و والید چدیرا تیم سری بی مانتووا را شکست دادند.

آنها دوباره از سیستم ۳-۴-۲-۱ استفاده کردند، اما با حضور چدیرا به عنوان یک شماره ۹ کاذب، در حالی که ویکتور اوسیمن حتی روی نیمکت هم نبود.

کونته پس از بازی گفت: «این یک آزمون خوب بود، ما از نه روز کار سخت در هر دو زمینه فیزیکی و تاکتیکی به این بازی آمدیم. من چیزهای خوبی دیدم، مانند پرسینگ و خط دفاعی بسیار بالا. اما باید در کنترل بازی بهتر شویم.»

ناپولی به روند آمادگی خود برای فصل جدید ادامه می‌دهد، تغییری رادیکال پس از فصلی که تیم چهار مربی مختلف و سیستم‌های تاکتیکی متعدد داشت.

2056271

کونته افزود: «این برد به ما کمک می‌کند که در بازی‌های بعدی هم به پیروزی ادامه دهیم. تکرار می‌کنم، ما باید در مالکیت توپ بهتر شویم، اما از بخش هجومی و خط دفاعی بالا بسیار راضی هستم. ما نیاز به تلاش و بهبود وضعیت داریم، بنابراین با ورود بازیکنان ملی‌پوش شرایط قطعاً بهبود خواهد یافت.»

کونته به خاطر کار سختی که بازیکنانش در تمرینات انجام می‌دهند مشهور است و دیده شده که آنها در پایان یک جلسه تمرینی به زمین افتاده‌اند. با این حال، سرمربی سابق یوونتوس، چلسی، اینتر و تاتنهام هشدار داد که او به بازیکنان آسان گرفته است.

او گفت: «ما به آرامی شروع کردیم، سپس تیم با وضعیت تطبیق پیدا کرد. هرچه بیشتر پیش برویم، بازیکنان بیشتر خواهند فهمید. من نمی‌خواهم تیمی داشته باشم که دفاع کند و منتظر مرگ باشد.»

دیدگاه‌ها