کد خبر : 2056168 | 31 تیر 1403 ساعت 04:52 | 28.3K بازدید | 14 دیدگاه

سرمربیگری اکبر اوتی در سن ۷۳سالگی؛

بنویسید از فوتبال چه می‌خواهی میثاقیان!

سرمربی ۷۳ساله سپیدرود رشت با سن و سال خود در کسوت مربیگری رکوردشکنی کرد.

بنویسید از فوتبال چه می‌خواهی میثاقیان!

به گزارش ورزش سه، اکبر میثاقیان امروز در سن ۷۳سالگی قرارداد سرمربیگری خود را با همان انگیزه همیشگی در رشت و تیم پرطرفدار سپیدرود امضا کرد تا رسما مسن‌ترین سرمربی حال حاضر فوتبال در لیگ‌های داخلی ایران باشد.

اکبر میثاقیان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه گفت: بارها گفته‌ام که من فقط به عشق حضور در فوتبال و خوشحال کردن دل مردم فوتبال دوست زنده‌‌ام و تا زمانی که زنده باشم دوست دارم کار مربیگری کنم. فکر نمی‌کنم حتی در دنیا هم کسی به سن و سال من مربیگری کند.

او با روحیه‌ای شاداب و مثال‌زدنی تاکید کرد: نمی‌دانم امروز رسانه‌ها در مورد من چه می‌گویند اما دوست دارم تیتر بزنند از فوتبال چه می‌خواهی میثاقیان؟ و من پاسخ بدهم دلیل زندگی و زنده بودنم.

سرمربی سپیدرود رشت تاکید کرد: در فوتبال، سن برای من یک عدد است والا به عشق همین فوتبال صبح با سواری از نوشهر به رشت رفته‌ام و الان تازه به نوشهر برگشته‌ام تا لباس کارم را بردارم و مجددا به رشت برگردم تا کارم را شروع کنم. انگیزه من مثل یک جوانی است که تازه می‌خواهد مربیگری را شروع کند.

اکبر میثاقیان تاکید کرد: کار سختی در رشت دارم اما اینقدر عاشق تیم‌های ریشه‌دار هستم که ایمان دارم با سپیدرود و هوادارانش، دست به کار بزرگی خواهیم زد‌. به این اتفاق اطمینان دارم و دست کمک‌، همدلی و حمایت به سمت مردم عزیز و بامعرفت رشت دراز می‌کنم.

دیدگاه‌ها