کد خبر : 2056099 | 30 تیر 1403 ساعت 17:44 | 15.6K بازدید | 12 دیدگاه

سرهو گیراسی:

خانواده‌ام باعث شدند دورتموند را انتخاب کنم

سرهو گیراسی، مهاجم جدید دورتموند، اعلام کرد که با نظر خانواده‌اش این باشگاه را انتخاب کرده است.

خانواده‌ام باعث شدند دورتموند را انتخاب کنم

به گزارش "ورزش سه"، سرهو گیراسی برای انتقال به دورتموند استرس زیادی را متحمل شد و طرفداران این باشگاه آلمانی هم از انتقال او مطمئن نبودند.

این مهاجم گینه‌ای آزمایشات مربوط به مشکلی را که نیاز به بررسی‌های پزشکی بیشتر داشت، پشت سر نگذاشته بود و سپس به صورت شخصی این آزمایشات را انجام داد.

باشگاه دورتموند پس از اعلام آمادگی گیراسی دوباره از این بازیکن آزمایش گرفت و سپس موافقت خود برای جذب این بازیکن را اعلام کرد.

گیراسی فصل پیش یکی از ستاره‌های بوندس‌لیگا بود و طی 28 بازی 28 گل به ثمر رساند. این مهاجم 28 ساله با پرداخت بند فسخ 17.5 میلیون یورویی از اشتوتگارت جدا شد و سپس به دورتموند منتقل شد.

2056137

گیراسی در مصاحبه‌ای با "کلاب دِس فایو" اعلام داد که چرا از اشتوتگارت جدا شد و به بروسیا دورتموند پیوست. او در این باره گفت: "خانواده‌ام بسیار در این تصمیم نقش داشتند. دنبال تداوم بودم. دورتموند هنوز دومین باشگاه بزرگ آلمان است، بنابراین انتخاب عالی‌ای بود."

دلیل اصلی انتخاب دورتموند؟

وقتی شما حریف دورتموند هستید، در یک استادیوم پر از شور و اشتیاق بازی می‌کنید. من امسال آن را تجربه کردم و بازی در آنجا بسیار سخت است، چون هواداران 90 دقیقه به شما فشار می‌آورند. این به عملکرد شما به عنوان بازیکن بسیار کمک می‌کند و تمام این اینطور روحیه می‌گیرند. بازی کردن برای چنین باشگاهی باعث می‌شود رویاپردازی کنید.

دیدگاه‌ها