کد خبر : 2056060 | 30 تیر 1403 ساعت 16:06 | 7.3K بازدید | 17 دیدگاه

تمرکز نداشته باشیم نمی‌توانیم کار کنیم؛

مدیرعامل سپاهان: یار 12 و 13 همراه‌مان باشند

مدیرعامل سپاهان درباره دغدغه این روزهای هواداران تیمش گفتگویی داشته است.

مدیرعامل سپاهان: یار 12 و 13 همراه‌مان باشند

به گزارش "ورزش‌ سه"، مهدی آذربایجابی مدیرعامل سپاهان در گفتگویی درباره وضعیت نقل و انتقالاتی طلایی پوشان و نارضایتی هواداران از وضعیت موجود در مقایسه با تیم‌های رقیب گفت: من یک نکته بگویم. به هر حال ما رقابت در زمین داریم و یک رقابت در فضای رسانه. برخی باشگاه‌ها دنبال به هم ریختن فضای هواداری ما بودند، چون فضای هواداری خودشان به هم ریخته بود. حدسم این بود که انتظاری ایجاد کنند که سه بازیکن خارجی خوب آورده شود که بعد اگر ما یک خارجی خوب گرفتیم باشگاه را بزنند و بگویند یک بازیکن خوب گرفتند.

او سپس ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم موفق باشیم یار دوازدهم و سیزدهم باید همراه ما باشند. یار دوازدهم هواداران هستند و یار سیزدهم رسانه‌ها. احساسم این است که یار سیزدهم ما می‌تواند بهتر از این باشد. البته خوب هستند بچه‌ها ولی باید عالی باشند. اما باید حواس‌شان باشد که اسیر جنگ رسانه‌ای نشوند. آذربایجانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: خواسته حقیقی نباید با خواسته کاذب یکی شود. اگر این دو با هم قاطی شود ما نمی‌توانیم کارمان را انجام بدهیم. اگر تمرکز نداشته باشیم نمی‌توانیم کارمان را انجام بدهیم. این ها تمرکز ما را بر هم می‌ریزند. ما باید تمرکز کنیم روی جذب بازیکنا خارجی و کار ساده‌ای نیست. مثل جذب 5 بازیکنی که داشتیم و هر کدامشان فرایند سختی داشت.

من به عنوان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باید تمرکز داشته باشیم. یار دوازدهم و سیزدهم در این مسیر باید همراه ما باشند. ما بازیکنان را جایگزین کردیم و نباید تحت فشار قرار بگیریم.

دیدگاه‌ها