کد خبر : 2056023 | 30 تیر 1403 ساعت 13:31 | 38K بازدید | 3 دیدگاه

شکست سرمربی ایرانی پس از پیروزی بزرگ

پس از پیروزی برابر آیندهوون، تیم فوتبال الریان با هدایت پویا اسبقی، در دومین بازی تدارکاتی خود مغلوب اوترخت شد.

شکست سرمربی ایرانی پس از پیروزی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الریان که هدایت آن را پویا اسبقی برعهده دارد، در دومین بازی دوستانه خود مقابل تیم اوترخت هلند با نتیجه ۱-۴ شکست خورد. این دیدار روز گذشته در اردوی آماده‌سازی فصل جدید که هم‌اکنون در هلند برگزار می‌شود، انجام شد.

اوترخت در دقیقه ۵ با گل یِنس تورنسترا پیش افتاد. سپس رودریگو مورنو در دقیقه ۲۶ بازی را برای الریان به تساوی کشاند. اما اولی رومینی در دقیقه ۳۲ دوباره اوترخت را پیش انداخت. نواح اوهایو در دقیقه ۷۱ گل سوم را به ثمر رساند و دیوید در دقیقه ۸۵ گل چهارم را وارد دروازه الریان کرد.

2056050
2056051

الریان در اولین بازی دوستانه خود در این اردو موفق شد تیم آیندهوون هلند را با تک گل روجر گیدس در دقیقه ۷۵ شکست دهد. الریان در این اردو سه بازی دیگر پیش‌رو دارد؛ بازی با القادسیه عربستان در تاریخ ۲۳ جولای، دیدار برابر فینلو هلند در تاریخ ۲۴ جولای، و آخرین بازی دوستانه مقابل الوصل امارات در تاریخ ۲۸ جولای خواهد بود و این تیم سپس در تاریخ ۲۹ جولای به دوحه بازخواهد گشت.

پس از جدایی لئوناردو ژاردیم از الریان، مدیران این باشگاه پویا اسبقی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود انتخاب کردند. الریان در فصل گذشته لیگ ستارگان، عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها