کد خبر : 2056020 | 30 تیر 1403 ساعت 13:25 | 37.6K بازدید | 24 دیدگاه

رونمایی از پیراهن دورتموند: کلاسیک و جذاب (عکس)

باشگاه دورتموند از پیراهن اول این تیم با همکاری پوما رونمایی کرد.

رونمایی از پیراهن دورتموند: کلاسیک و جذاب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فاصله زیادی تا آغاز رقابت‌های فصل جدید بوندسلیگا باقی نمانده است و تیم‌های حاضر در این مسابقات مشغول آماده سازی برای حضور قدرتمند در فصل جدید هستند و روند رونمایی از پیراهن‌هایی که قرار است در این رقابت‌ها به تن کنند هم از چند روز قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 

یکی از تیم‌هایی که پیراهنش هر ساله در بین هواداران فوتبال در اروپا طرفداران بسیار زیادی دارد دورتموند است و این باشگاه دقایقی قبل بالاخره از پیراهنی که قصد دارد برای فصل جدید به تن کند و در اختیار هوادارانش قرار دهد رونمایی کرد که پیراهنی بسیار جذاب و با طراحی کلاسیک است. 

2056045

این پیراهن که با همکاری شرکت پوما به عنوان حامی مالی این باشگاه طراحی شده، با استقبال خوبی از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی هم روبرو شده و جالب است بدانید که پوما تصمیم گرفته است این پیراهن را با الهام از پیراهن‌های فصل ۹۷-۱۹۹۶، ۱۳-۲۰۱۲، ۱۷-۲۰۱۶ و ۱۸-۲۰۱۷ طراحی کند. 

2056047

باشگاه دورتموند از عبارت «تاریخ‌سازی دوباره» برای معرفی این پیراهن استفاده کرده و آن را الهام گرفته از لحظات تاریخی گذشته این تیم دانسته است. این پیراهن از امروز در فروشگاه‌های پوما و دورتموند در اختیار علاقه‌مندان به خرید آن قرار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها