کد خبر : 2056006 | 30 تیر 1403 ساعت 12:43 | 20.4K بازدید | 30 دیدگاه

استقلال راهی اردوی خارج از کشور می‌شود

باشگاه استقلال قصد دارد تا اردویی را در ترکیه و به مدت 10 روز برگزار کند.

استقلال راهی اردوی خارج از کشور می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بنا بر درخواست کادرفنی و هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه استقلال، قرار است که اعضای این تیم به مدت 10 روز راهی ترکیه شوند تا اردوی پیش فصل خود را در این کشور برگزار کنند.

مدیریت استقلال تصمیم دارد تا پیش از شروع این اردو، بازیکنان جدید مورد نیاز کادر فنی را جذب کند تا تیم با ترکیبی کامل به اردو برود. از جمله خریدهای اخیر استقلال می‌توان به محمدحسین اسلامی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان و سامان فلاح اشاره کرد.

قرار است که آبی پوشان در تاریخ سوم مردادماه، راهی ارزروم شوند و اردوی خود را آغاز کنند. آنها طی این 10 روز، حداقل 2 دیدار دوستانه را نیز برگزار کنند که البته هنوز نام حریفان این تیم مشخص نشده است.

علاوه بر این، استقلال در حال مذاکره برای جذب دو بازیکن خارجی است. جواد نکونام، سرمربی تیم، در اردوی ترکیه درباره دو بازیکن اهل بوسنی که توسط هلدینگ خلیج فارس معرفی شده‌اند، تصمیم‌گیری خواهد کرد که احتمال حفظ وینگر جدید این تیم یعنی آلمدین زیلیکیچ وجود دارد.

به این ترتیب، تیم استقلال با هدف آماده‌سازی بهتر و تقویت ترکیب خود، برنامه‌ریزی دقیقی برای اردوی ترکیه دارد و به دنبال این است تا با بازیکنان جدید و کامل‌ترین ترکیب ممکن به استقبال فصل جدید برود.

دیدگاه‌ها