کد خبر : 2055983 | 30 تیر 1403 ساعت 10:51 | 34.4K بازدید | 72 دیدگاه

نقشه یونایتد: بایرن خواب این ستاره را ببیند!

منچستریونایتد در تلاش است تا مانع از انتقال ژاوی سیمونز به بایرن مونیخ شود و او را به خدمت بگیرد.

نقشه یونایتد: بایرن خواب این ستاره را ببیند!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته قراردادی قرضی و یک ساله از پاری سن ژرمن جدا شد و به لایپزیش پیوست و توانست عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش بگذارد که در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در ترکیب تیم ملی هلند هم ادامه پیدا کرد. 

درخشش او توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا و بایرن مونیخ را به خود جلب کرد و این باشگاه آلمانی بود که برای به خدمت گرفتن او پیش قدم شد و بسیاری از رسانه‌های این کشور مدعی شده بودند که او قرار است به زودی راهی این باشگاه شود و فصل آینده با پیراهن بایرن مونیخ به میدان برود. 

2020234

اما حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که منچستریونایتد قصد دارد برای هایجک این بازیکن از بایرن اقدام کند و حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت می‌تواند برگ برنده شیاطین سرخ در این انتقال باشد و این ستاره هلندی را راضی کند که می‌تواند به ستاره یونایتد تحت هدایت سرمربی این تیم که هم‌وطن او است تبدیل شود. 

مذاکرات با پاری سن ژرمن برای جذب او هم دشوار خواهد بود، چون آنها پیش از این پیشنهادی ۵۵ میلیون یورویی را رد کرده‌اند و احتمالا یونایتد باید کمی بیشتر از حد تصورش برای جذب سیمونز هزینه کند، اما مدیران این باشگاه مشکلی با این موضوع ندارند و تمام تلاش‌شان را برای جذب این ستاره به کار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها