کد خبر : 2055960 | 30 تیر 1403 ساعت 08:52 | 215.7K بازدید | 155 دیدگاه

اظهارنظر گئورگی شر درست کرد

واکنش تند نماینده پارلمان گرجستان علیه گولسیانی!

اظهارنظر گئورگی گولسیانی در مورد فوتبال زنان خشم نماینده پارلمان گرجستان را به دنبال داشته است.

واکنش تند نماینده پارلمان گرجستان علیه گولسیانی!

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی تبدیل به ستاره تلویزیونی و میهمان دائمی برنامه‌های تصویری ورزشی در گرجستان شده. آنها از میان بازیکنان تیم ملی، یک چهره تازه را کشف کردند که خوش صحبت است و قصه‌های جالبی را برای تعریف کردن دارد و در عین حال به عنوان یک فوتبالیست دیده‌نشده در گرجستان، می‎تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

او این بار میهمان یک برنامه تلویزیون اینترنتی بود و در مورد موضوعات مختلف از زندگی شخصی تا فوتبال ملی و باشگاهی صحبت کرد و به یک سوال در مورد فوتبال زنان پاسخی جنجالی داد.

"آیا فوتبال زنانه است و زنان باید فوتبال بازی کنند؟" این سوالی است که از گئورگی گولسیانی پرسیده شد و او در پاسخ جملاتی را به زبان آورد که خشم نماینده مخالف دولت را در پارلمان برانگیخت.

2042067

گولسیانی در پاسخ گفت: «هرکسی که می‌خواهد فوتبال بازی کند، باید این حق را داشته باشد که بازی کند. اما من فکر می‌کنم [توانایی] خانم‌ها در فوتبال کمتر از آقایان است.»

او همچنین ادامه داد: «فکر می‌کنم مهارت خانم‌ها کمتر از آقایان باشد. با این حال وقتی به نمایش تیم‌های ملی بانوانمان نگاه می‌کنم [از پیشرفت آنها] تعجب می‌کنم. شاید نظرم به زودی تغییر کند.»

بلافاصله بعد از وایرال ویدیوی صحبت‌های گولسیانی در کشورش، ختیا دکانونیدزه، نماینده پارلمان گرجستان در یک استتوس فیسبوکی نوشت: «او به جای تشویق زنان به ورزش، حرف‌های بیهوده می‌زند و موفقیت فوتبالیست‌های گرجستانی را جنسیتی می‌کند.»

2055958

این استتوس نیز واکنش‌های زیادی را داشته و همچنین از سوی بسیاری از هواداران این نماینده مجلس مورد تمجید قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها