کد خبر : 2055808 | 29 تیر 1403 ساعت 15:00 | 41.3K بازدید | 46 دیدگاه

رسمی: کاپیتان اسپانیا به میلان پیوست

آلوارو موراتا با قراردادی تا سال ۲۰۲۸ به میلان پیوست.

رسمی: کاپیتان اسپانیا به میلان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا در حال آغاز فصل جدیدی از دوران حرفه‌ای خود است. او اکنون در لباس میلان مقابل یوونتوس، تیم سابقش، قرار خواهد گرفت.

موراتا پس از اینکه اولین جام بزرگ ملی دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد، به سن سیرو می‌رود. میلان اعلام کرده است که آلوارو موراتا را به صورت دائمی از اتلتیکو مادرید با مبلغ ۱۳ میلیون یورو به خدمت گرفته است.

2055735

موراتا قراردادی چهار ساله تا ژوئن ۲۰۲۸ امضا کرده است که گزینه تمدید برای یک سال دیگر را هم دارد. این بازیکن ۳۱ ساله پس از اینکه با اسپانیا موفق شد قهرمانی یورو ۲۰۲۴ را به دست بیاورد، به عنوان قهرمان اروپا به سن سیرو می‌رود. باشگاه تأیید کرده است که موراتا پیراهن شماره ۷ را که قبلاً متعلق به یاسین عدلی بود، خواهد پوشید.

موراتا در رئال مادرید به شهرت رسید. او در ژوئیه ۲۰۱۴ برای اولین بار به یوونتوس پیوست. پس از کسب دو عنوان قهرمانی ایتالیا با بیانکونری، او در ژوئن ۲۰۱۶ به برنابئو بازگشت. موراتا در سال ۲۰۱۷ عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورد و در تابستان همان سال با مبلغ ۷۵ میلیون یورو به چلسی پیوست.

2055736

این مهاجم در استمفوردبریج با مشکلاتی مواجه شد و در ژانویه ۲۰۱۹ به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست که این قرارداد در ژوئیه ۲۰۲۰ دائمی شد. او فصل گذشته برای تیم دیه‌گو سیمئونه بازی کرد و در ۴۸ بازی در تمامی رقابت‌ها ۲۱ گل به ثمر رساند.

قهرمانی در یورو امسال به مجموعه چشمگیر جام‌های او اضافه می‌شود که شامل دو لیگ قهرمانان اروپا، دو لیگ اروپا، دو عنوان قهرمانی لالیگا، دو عنوان قهرمانی سری A و جام باشگاه‌های جهان است. او حالا امیدوار است با درخشش در میلان یک اسکودتوی دیگر را هم به افتخاراتش اضافه کند.

دیدگاه‌ها