کد خبر : 2055799 | 29 تیر 1403 ساعت 13:59 | 86.7K بازدید | 145 دیدگاه

لوکادیا: آرزوی من، بازگشت به پرسپولیس است

مهاجم هلندی پس از پیوستن به اینترسیتی اسپانیا، از آرزویش برای بازگشت به پرسپولیس خبر داد.

لوکادیا: آرزوی من، بازگشت به پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، هواداران پرسپولیس طی چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر، همواره آرزوی بازگشت یورگن لوکادیا به تیمشان را داشته‌اند. حضور مهاجم هلندی در ایران هر چند خیلی کوتاه بود ولی او توانست در این فرصت اندک نیز دل هواداران را به دست بیاورد.

با این حال، جدایی پرحاشیه او از پرسپولیس منجر به تشکیل پرونده حقوقی در دادگاه‌های عالی ورزشی گردید که البته احکام صادره، به سود سرخپوشان بود و لوکادیا به پرداخت جریمه سنگین 324 هزار دلاری محکوم شد.

با وجود این مسئله، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پرسپولیس حاضر است به‌جای دریافت این مبلغ از لوکادیا، او را یک‌بار دیگر به خدمت بگیرد که البته این اتفاق رخ نداد و مهاجم هلندی پس از حضور در تیم آموربیتا، راهی اینترسیتی در دسته سوم اسپانیا شد.

انتخاب عجیب لوکادیا که باعث تعجب هواداران پرسپولیس شده، از جملات تصمیمات عجیب این مهاجم هلندی است. او حالا با انتشار یک استوری که به زبان فارسی نوشته شده، از آرزوهایش برای پوشیدن دوباره پیراهن سرخ پوشان خبر داده است.

لوکادیا در این استوری نوشته است:

«ممنون از حمایت همیشگی ارتش سرخ

متأسفانه این فصل، امکان بازگشت به پرسپولیس برایم مقدور نبود، اما پرسپولیس همیشه در قلب من است و آرزوی من این است که یک روز دوباره به پرسپولیس برگردم، این رویای من است.

ممنون بابت حمایت همیشگی شما و تمام پیام‌هایی که فرستادید. من همیشه قرمز خواهم ماند.»

2055710

دیدگاه‌ها