کد خبر : 2055584 | 28 تیر 1403 ساعت 11:42 | 72.2K بازدید | 93 دیدگاه

با حضور اسطوره‌ها و ستاره‌های فعلی؛

با الهام از لباس معروف: پیراهن بارسا معرفی شد

پیراهن جدید بارسلونا با حضور ستاره‌های فعلی و قدیمی این باشگاه معرفی شد.

با الهام از لباس معروف: پیراهن بارسا معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بالاخره پیراهن‌های جدید خود برای فصل آینده را معرفی کرد. مدت زیادی طول کشید اما صبح امروز، مشخص شد که بارسلونا در فصل 25-2024 چه لباسی را به تن خواهد کرد.

این پیراهن با ایده گرفتن از یک طراحی قدیمی تولید شده و در واقع ادای احترام به پیراهن سال 1899 است و همچنین بسیار یادآور پیراهنی است که برای صدمین سالگرد تاریخ تأسیس باشگاه، تولید شده بود.

بارسلونا قرار است در ماه نوامبر صد و بیست و پنجمین سالگرد تأسیس خود را جشن بگیرد و به نظر می‌رسد به همین دلیل باشگاه به سراغ طراحی‌های قدیمی رفته است.

طراحی این پیراهن به دو نیمه تقسیم می‌شود. یک طرف آن یک نوار قرمز و یک آستین آبی دارد و طرف دیگر، برعکس. در وسط پیراهن نشان باشگاه و نماد اسپاتیفای به عنوانی اسپانسر قرار دارد.

این باشگاه بالده، گاوی، آیتانا و الکسیا پوتیاس را به عنوان چهره‌های اصلی معرفی این پیراهن انتخاب کرده اما ویدیویی را نیز منتشر کرده که در آن بسیاری از بازیکنان فعلی بارسلونا مانند کوبارسی، لواندوفسکی، آرائوخو، پدری، فرمین لوپز، گاوی، بالده، لامین یامال و رافینیا هم در آن حضور دارند.

نکته جالب این ویدیو حضور اسطوره‌های بارسا مانند رونالدینیو، اینیستا، کارلس پویول و پائو گاسول، بسکتبالیست‌ مشهور، است. شعار معروف این ویدیو "ما توپ را می‌خواهیم" است.

2055332

دیدگاه‌ها