کد خبر : 2055552 | 28 تیر 1403 ساعت 01:47 | 87.1K بازدید | 47 دیدگاه

باشگاه سوچی در به در به دنبال یحیی عطیة الله

بازیکن مدنظر پرسپولیس ناپدید شده است!

مدیر ورزشی تیم سوچی روسیه اعلام کرد که یحیی عطیة الله از دسترس خارج شده و آنها هیچ خبری از این بازیکن ندارند.

بازیکن مدنظر پرسپولیس ناپدید شده است!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت سمت چپ، جذب یحیی عطیة الله، بازیکن ملی پوش مغربی که در رقابت‌های جام جهانی 2022، یکی از اعضای تیم شگفتی ساز مراکش بود و پاس گل پیروزی بخش تیم ملی کشورش را در بازی با پرتغال به یوسف النصیری داد.

یحیی عطیة الله که فصل قبل برای تیم سوچی روسیه توپ می‌زد، در 34 مسابقه موفق به زدن پنج گل شد و 6 مرتبه نیز پاس گل داد. البته با سقوط سوچی به دسته پایین‌تر، این بازیکن به دنبال جدایی است و پرسپولیس یکی از تیم‌های خواهان جذب ملی پوش مراکشی است.

2055286

البته در این میان، چند پیشنهاد دیگر نیز به دست عطیة الله رسیده که گفته می‌شود خود این بازیکن تمایل دارد راهی الاهلی مصر شود، اما در این میان، اظهارات مدیرورزشی سوچی در نوع خود عجیب و جالب توجه است چرا که او اعلام کرده حدود یک هفته است که از عطیة الله خبری ندارند.

آندره اورلوف، مدیر ورزشی باشگاه سوچی روسیه در مصاحبه با MBC MASr فاش کرد که یحیی عطیة الله از یکشنبه گذشته در تمرینات این تیم حضور نداشته است، هر چند که مکاتباتی بین تیم و این بازیکن وجود داشت اما او نتوانست به تمرینات اضافه شود.

2055287

اورلوف خاطرنشان کرد که این بازیکن در فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، اما ممکن است در نتیجه فشارهای خارجی، عواقب منفی برای او به دنبال داشته باشد. مدیر ورزشی باشگاه سوچی روسیه افزود که باشگاه در این مورد با فیفا تماس گرفته است اما جزئیات این مشکل فاش نشده است.

وی گفت: ما در این خصوص به فدراسیون بین‌المللی فوتبال نامه زده‌ایم، اما هنوز نمی‌دانیم مشکل عطیة الله با ما چیست. با این حال، از حقوق خود دفاع خواهیم کرد. در حال حاضر، تیم به استانبول می‌رود و نمی‌دانیم آیا یحیی عطیة الله با تیم خواهد بود یا خیر.

اورلوف در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد که باشگاه به پیگیری وضعیت و مذاکره با بازیکن ادامه خواهد داد و در صورت تداوم وضعیت کنونی، ممکن است اقدامات اضافی انجام دهند.

2055288

در مورد باشگاه‌هایی که خواهان جذب عطیة الله بودند، اورلوف گفت که نامه‌های رسمی از "دو باشگاه، یکی از ایران و دیگری از لیگ روسیه" دریافت شده است.

نکته جالب این است که رسانه آخر ساعة از عدم تمایل این بازیکن به حضور در پرسپولیس خبر داده و نوشته است: عطیة الله پس از اینکه پیشنهادی از باشگاه الاهلی مصر دریافت کرده است، تمایل دارد به این باشگاه بپیوندد. این در حالی است که باشگاه روسی ممکن است او را به یک باشگاه ایرانی قرض بدهد، امری که عطیة الله نمی‌خواهد.

وب سایت "لبونتوش" مراکش نیز درباره وضعیت یحیی عطیة الله نوشته است: عطیة الله به تماس‌های تیم روسی توجهی نمی‌کند و آنها پیشنهاد رسمی از الاهلی دریافت نکرده‌اند. مدیر ورزشی سوچی تایید کرده است که عطیة الله می‌خواهد به الاهلی برود، مشروط بر اینکه این معامله از نظر مالی سودآور باشد.

این رسانه در ادامه آورده است: در قرارداد عطیة الله با سوچی بند آزادسازی در نظر گرفته شده است که در صورت سقوط این تیم به دسته دوم، او با پرداخت مبلغی به ارزش دو میلیون یورو می‌تواند از این تیم جدا شود. سوچی قصد ندارد عطیة الله را بدون پرداخت این مبلغ رها کند.

دیدگاه‌ها