کد خبر : 2055536 | 28 تیر 1403 ساعت 08:14 | 26.6K بازدید | 5 دیدگاه

میلان مدافع سابق اتلتیکو را از چنگ اینتر درمی‌آورد

باشگاه میلان خواستار به خدمت گرفتن ماریو هرموسو، مدافع سابق اتلتیکو مادرید، می‌باشد.

میلان مدافع سابق اتلتیکو را از چنگ اینتر درمی‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان در حالی که برای تقویت خط دفاعی خود زیر نظر پائولو فونسکا، سرمربی جدید،  تلاش می‌کند، حالا ماریو هرموسو، مدافع سابق اتلتیکو مادرید را نیز به لیست خریدهای احتمالی خود اضافه کرده است.

روسونری که پیش از این سیمون کیائر را از دست داده بود، به دنبال جانشینی مناسب برای او می‌گردد. استراهینیا پاولوویچ، مدافع ردبول سالزبورگ، گزینه اصلی آن‌ها بود، اما قیمت ۲۰ میلیون یورویی او باعث ایجاد مشکل شده است.

1950768

جانلوکا دی‌مارتزیو، کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورت ایتالیا، اعلام کرد میلان با هرموسو که پس از اتمام قراردادش با اتلتیکو مادرید بازیکن آزاد محسوب می‌شود، وارد مذاکره شده است.

این مدافع ۲۹ ساله اسپانیایی که قلبش هفته‌هاست به سری آ گره خورده، پیش از این با ناپولی در مراحل پیشرفته مذاکره قرار داشت و حالا اینتر نیز به جمع علاقه‌مندان او پیوسته است.

حالا میلان جدیدترین خواهان هرموسو است، اما آن‌ها هم با همان چالش‌های قبلی روبرو خواهند بود؛ توافق بر سر دستمزد، حق کمیسیون و پاداش امضای قرارداد.

از سوی دیگر، روسونری در حال پیشرفت در مذاکرات برای فروش مدافع جوان خود، یان-کارلو شیمیچ، به باشگاه اندرلخت بلژیک است.

میلانی‌ها در ابتدا قصد داشتند او را حفظ کنند، اما امتناع شیمیچ از امضای قرارداد جدید پس از ماه‌ها مذاکره، باعث ناامیدی باشگاه شد.

طبق گزارش ماتئو مورِتو، اندرلخت برای خرید شیمیچ ۳ میلیون یورو به همراه درصدی از مبلغ فروش احتمالی او در آینده، به میلان پرداخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها