کد خبر : 2055532 | 28 تیر 1403 ساعت 07:50 | 50.9K بازدید | 30 دیدگاه

گولسیانی، آخرین سوژه تمدیدی پرسپولیس

گئورگی گولسیانی آخرین بازیکنی است که در لیست تمدیدی پرسپولیس حضور دارد.

گولسیانی، آخرین سوژه تمدیدی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پروژه بازیکنان تمدیدی پرسپولیس به شکلی دور از انتظار با جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی، برخلاف خواست هواداران این تیم پیش رفت. در این بین علی نعمتی هم از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد تا این تیم مدافع چپ ذخیره خود را هم از دست بدهد، با این حال آسیب جدایی ترابی و اسماعیلی‌فر بسیار بیشتر از این به چشم آمد.

البته باشگاه پرسپولیس موفق شد قرارداد عیسی آل‌کثیر، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری را هم تمدید کند تا این پنج بازیکن برای فصل آینده در این تیم ماندنی شوند.

حالا گئورگی گولسیانی آخرین بازیکن پرسپولیس است که شرایطش برای فصل آینده نامشخص است. گولسیانی که بعد از یورو مدتی در حال استراحت بود، حالا مذاکرات خود را با پرسپولیس به پایان رسانده و طرفین در حال تصمیم‌گیری هستند.

2005468

مهمترین موضوع در مورد این بازیکن دستمزد پرداختی از سوی باشگاه پرسپولیس است و قرمزها تمام تلاش خود را می‌کنند تا تعهد ارزی خود را کاهش بدهند.

در صورت تمدید قرارداد گولسیانی، پرسپولیس گام مهمی را در تکمیل لیست خود برخواهد داشت و احتمالا با جذب سه چهار بازیکن دیگر نقل و انتقالات این تیم به پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها