کد خبر : 2055505 | 28 تیر 1403 ساعت 05:28 | 48.8K بازدید | 13 دیدگاه

خانه‌تکانی تابستانی تن‌هاخ: ستاره‌ها حراج می‌شوند

تن هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، می‌خواهد تعدادی از بازیکنان باتجربه‌تر تیمش را بفروشد.

خانه‌تکانی تابستانی تن‌هاخ: ستاره‌ها حراج می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در حالی که پیشنهادی از فولام برای خرید اسکات مک‌تامینی رد کرده است، اما خود را برای فروش بازیکنان باتجربه خود آماده می‌بیند. وستهام نیز در حال بررسی شرایط جذب آرون وان بیساکا است.

شیاطین سرخ پیش از این پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی وستهام برای مک‌تامینی را رد کرده بودند و به نظر می‌رسد مبلغ پیشنهادی فولام نیز پایین‌تر از آن بوده است. با وجود رد کردن پیشنهاد اولیه، یونایتد برای اکثر بازیکنان اصلی خود به روی پیشنهادات باز است. همچنین گالاتاسرای به جذب مک‌تامینی علاقه‌مند است و یونایتد این حق را دارد تا قرارداد ملی‌پوش اسکاتلندی را یک سال دیگر تمدید کند. در همین حال، وستهام ممکن است با مبلغی حدود ۱۵ میلیون پوند (۱۹.۵ میلیون دلار) بتواند وان بیساکا را به خدمت بگیرد.

2055213

مک‌تامینی فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و در ۴۳ بازی خود در تمامی رقابت‌ها، ۱۰ گل از خط میانی به ثمر رساند. وان بیساکا در مقایسه با او، در مجموع ۳۰ بازی انجام داد، اگرچه تنها در ۲۰ بازی لیگ برتر به صورت فیکس به میدان رفت.

منچستریونایتد این آخر هفته در یک بازی دوستانه مقابل رنجرز به آماده‌سازی برای فصل جدید ادامه خواهد داد. شیاطین سرخ در اولین بازی پیش فصل خود مغلوب رزنبورگ نروژی شده بودند.

دیدگاه‌ها