کد خبر : 2055461 | 27 تیر 1403 ساعت 20:49 | 145.3K بازدید | 100 دیدگاه

ستاره‌های این تیم هواداران هستند؛

احمدزاده: یک پرسپولیسی دیگر به جمع‌ ما اضافه شد

فرشاد احمدزاده می‌گوید پرسپولیس در ده سال اخیر به هیچ بازیکنی وابسته نبوده است.

احمدزاده: یک پرسپولیسی دیگر به جمع‌ ما اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده، پس از عقد قرارداد با پرسپولیس در مورد جدایی چند ستاره از این تیم گفت: هرکسی در پرسپولیس بازی کرده برای پرسپولیس بازی کرده‌. ستاره‌های پرسپولیس، هواداران این تیم هستند و همیشه بازیکن‌ها آمدند و رفتند. باید قدردان‌شان بود ولی ستاره‌های اصلی هواداران ما هستند.

ویدئو: 347735

فرشاد در مورد انتظارات از پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا گفت: وقتی در یک باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کنی باید انتظارات زیاد باشد و در آسیا همه می‌دانند چه رتبه‌هایی داشته و همیشه مدعی بوده است. باید بهترین عملکرد را در هر دقیقه تمرین پرسپولیس داشته باشی و  همه تلاش‌شان را برای نام پرسپولیس می‌کنند.

2055122

او در مورد نحوه گرفتن رضایت‌نامه‌اش از سپاهان گفت: جا دارد یک تشکر ویژه از آقای حدادی و آقای درویش کنم که یک ماه مذاکره کردند. از باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که به این انتقال کمک کرد و یک تعامل خوبی انجام شد. یک مقداری از پول رضایت‌نامه را باشگاه پرداخت کرد و یک مقداری هم من از طلبم بخشیدم ولی تلاش باشگاه بود.

احمدزاده اضافه کرد: من با پرسپولیس هیچ شرطی ندارم و قراردادم با پرسپولیس بالای ۳۰ سال یک‌ساله است. در این ده سال پرسپولیس وابسته به بازیکن نبوده و هرکس آمده به لطف تماشاگران بهترین عملکرد را داشته و هیچوقت پرسپولیس نیازی به بازیکن نداشته است.

او در مورد حضورش در باشگاه به همراه پسرش کایان گفت: به خاطر خوش یمنی‌اش او را سر قرارداد آوردم. یک پرسپولیسی دیگر به جمع ما اضافه شده است. از خدا می‌خواهم اگر فوتبالیست شد فقط پرسپولیس را انتخاب کند.

دیدگاه‌ها