کد خبر : 2055450 | 27 تیر 1403 ساعت 20:01 | 39.9K بازدید | 19 دیدگاه

انتقاد از ستاره انگلیس: فقط پاس به عقب می‌دهی

دکلان رایس، ستاره آرسنال، پس از شکست انگلیس مقابل اسپانیا در فینال یورو 2024، مورد انتقادات شدید قرار گرفته است.

انتقاد از ستاره انگلیس: فقط پاس به عقب می‌دهی

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس یک بار دیگر در فینال یورو با نتیجه 2-1 مغلوب اسپانیا شد. رایس، هافبک این تیم، پیش از این توسط گریم سونس، اسطوره لیورپول مورد انتقاد قرار گرفته بود که او را به دلیل عدم گلزنی کافی "قابل پیش‌بینی" می‌دانست. حالا این بازیکن اسکاتلندی ادعا می‌کند که رایس تنها یک پاس رو به جلو مقابل اسپانیا ارسال کرده است.

سونس در برنامه "سه نفر در خط حمله" گفت: "انگلیس زمانی بهترین بازی خود را انجام داد که یک گل عقب افتاد. ناگهان، آنها شروع به ریسک‌پذیری کردند. آنها باید شجاع‌تر می‌بودند و ریسک اشتباه کردن، پاس دادن به جلو یا تلاش برای بازی با بازیکن دیگری را می‌پذیرفتند. در عوض، آنها فقط به صورت جانبی یا عقب بازی می‌کردند که این موضوع مرا در فینال، همان‌طور که در کل مسابقات آزار می‌داد. من کمی تحقیق کردم و متوجه شدم که دکلان رایس تنها یک پاس رو به جلو مقابل اسپانیا ارسال کرده است. یک پاس رو به جلو در 90 دقیقه برای یک هافبک... این غیرممکن است!"

2055108

رایس پس از بازی‌های یورو در آلمان، قبل از بازگشت به اردوی پیش فصل آرسنال در هفته‌های آینده، به تعطیلات خواهد رفت. هنوز مشخص نیست چه کسی جایگزین ساوت‌گیت در نیمکت انگلیس خواهد شد، هرچند یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، از این رقابت خارج شده است.

دیدگاه‌ها