کد خبر : 2055449 | 27 تیر 1403 ساعت 20:00 | 163.6K بازدید | 286 دیدگاه

فرشاد احمدزاده دومین خرید سرخ‌ها؛

رسمی: شماره ۱۰ به پرسپولیس برگشت

فرشاد احمدزاده، هافبک فصل‌های گذشته سپاهان با امضای قراردادی بار دیگر به پرسپولیس پیوست.

رسمی: شماره ۱۰ به پرسپولیس برگشت

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده که سال‌های پرافتخاری را با پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، بار دیگر به اردوگاه سرخ‌ها برگشت و شانس بازی برای این تیم را به دست آورد.

احمدزاده که در سه فصل گذشته عضو تیم سپاهان بود و شرایط خوبی در این تیم داشت، از ابتدای فصل نقل و انتقالات زمزمه‌های بازگشتش به پرسپولیس شنیده می‌شد و سرانجام پس از چند مرحله مذاکره این بازیکن از سپاهان جدا شد و بار دیگر پیراهن سرخ را برتن کرد.

2055134

نکته جالب توجه اینکه فرشاد احمدزاده در فصل جدید چهارمین مقطع حضور در پرسپولیس را در ۳۱ سالگی تجربه می‌کند که رکورد منحصربه‌فردی محسوب می‌شود. فرشاد خوش شانس بوده که بعد از گذر از سی سالگی باز هم فرصت حضور در پرسپولیس را به دست آورد.

این بازیکن در سال ۹۱ به عنوان هافبک زیر ۲۳ سال با نظر یحیی گل‌محمدی جذب شد و فصل بعد از آن برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتور شد. او سپس سال ۹۴ همزمان با اوج‌گیری پرسپولیس با برانکو سرخپوش شد و یکی از مهمترین بازیکنان این سرمربی کروات بود و افتخارات زیادی با این تیم کسب کرد.

2055135

احمدزاده سال ۹۷ بار دیگر از پرسپولیس جدا شد و به یک تیم لهستانی پیوست و پس از یک سال به اردوگاه سرخ برگشت، اما در مدتی که در پرسپولیس بود نتوانسته بود که انتظارات هواداران و سرمربی وقت پرسپولیس (کالدرون) را طی مدت نیم فصل برآورده کند و ناچار به ترک پرسپولیس شد.

فرشاد بعد از یک فصل و نیم بازی برای فولاد و سه فصل پوشیدن پیراهن سپاهان برای چهارمین مقطع به پرسپولیس بازگشت تا جایگزین مهدی ترابی به عنوان وینگر شود.

نکته جالب اینکه در مورد فرشاد احمدزاده این تابستان و حتی فصل‌های گذشته شایعات زیادی مبنی بر پیوستنش به استقلال وجود داشت، اما برای بازگشت به پرسپولیس صبر زیادی کرد و سرانجام به خواسته‌اش رسید. قرارداد جدید او با پرسپولیس یک ساله است.

دیدگاه‌ها