کد خبر : 2055438 | 27 تیر 1403 ساعت 19:05 | 82.9K بازدید | 110 دیدگاه

صالح حردانی تا دو سال دیگر در اصفهان

رسمی: سپاهان انتقام رضاییان را از استقلال گرفت

صالح حردانی بازیکن فصل گذشته استقلال، با عقد قراردادی رسمی و دو ساله، راهی سپاهان اصفهان شد.

رسمی: سپاهان انتقام رضاییان را از استقلال گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی رامین رضاییان و پیوستن این بازیکن به استقلال، مدیران سپاهان در تلاش برای پر کردن جای خالی این بازیکن باتجربه، با گزینه‌های متعددی وارد مذاکره شدند که در نهایت موفق به توافق با صالح حردانی شده و ضمن جذب این بازیکن، به نوعی جدایی رامین را تلافی کردند.

صالح حردانی که با حضور در ترکیب فولاد و زیر نظر جواد نکونام توانست با نمایش‌های خوب و قابل قبول، نامی در فوتبال ایران برای خود دست و پا کند، در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم و پس از اصرار فرهاد مجیدی برای جذب این بازیکن، راهی استقلال شد و توانست با آبی‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

اوج درخشش حردانی در آن فصل، به دیدار برگشت برابر پرسپولیس بازمی‌گردد که این بازیکن ضمن یک نجات دروازه فوق العاده، پاس گل مساوی تیمش را برای رودی ژستد ارسال کرد. گلی که به نوعی امضا قهرمانی بدون شکست استقلال در آن فصل از رقابت‌ها بود.

2055082

حردانی سپس در لیگ بیست و دوم یکی از مهره‌های کلیدی تیم ریکاردو ساپینتو بود و فصل قبل که فرصت دوباره همکاری با جواد نکونام را به دست آورد، در چند پست مختلف برای تیمش به میدان رفت و در روزهایی که استقلال به دلیل مصدومیت مرادمند و سلیمی مدافع تخصصی نداشت، این صالح بود که در دربی و در نقش فول بک راست به میدان رفت.

این بازیکن در فصل قبل تنها در هفته نخست و برابر صنعت نفت موفق به گلزنی شد ولی در بیشتر بازی‌های استقلال، مهره‌ای مهم و کلیدی بود و پس از مصدومیت کوین یامگا، وظایف او نیز چند برابر شد.

در شرایطی که گفته می‌شد باشگاه استقلال به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن است، اما برخی اختلافات که منجر به انتشار یک استوری از سوی صالح و جوابیه باشگاه شد، منجر به شکرآب شدن روابط بین دو طرف گردید و با جذب رضاییان، حردانی نیز به درهای خروج نزدیک شد.

سپاهان که در تلاش برای حضور قدرتمند در فصل بعد و همچنان لیگ نخبگان است، موفق شد با حردانی به توافق برسد و شکار بزرگ اصفهانی‌ها از استقلال، جذب این مدافع راست ملی پوش بود.

البته حردانی در تمرین امروز سپاهان نیز شرکت کرده بود و دقایقی پیش نیز باشگاه سپاهان خبر جذب این بازیکن را به صورت رسمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد تا بازیکن سابقه استقلال به مدت دو فصل، با پیراهن اصفهانی‌ها به میدان برود.

دیدگاه‌ها