کد خبر : 2055430 | 27 تیر 1403 ساعت 18:26 | 36.9K بازدید | 30 دیدگاه

وینچنزو مونتفوسکو:

کروس منصرف شو، به ایتالیا بیا و تاریخ‌سازی کن!

وینچنزو مونتفوسکو، سرمربی سابق ناپولی‌‌، علاقه دارد تونی کروس به این باشگاه ملحق شود و از بازنشستگی منصرف شود.

کروس منصرف شو، به ایتالیا بیا و تاریخ‌سازی کن!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق ناپولی‌‌ این ایده را مطرح کرده که این باشگاه ایتالیایی با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز به سراغ تونی کروس برود و او را از بازنشستگی منصرف کند.

کروس چند هفته مانده به پایان فصل گذشته تایید کرد که قراردادش با رئال مادرید را تمدید نمی‌کند و قصد دارد از این باشگاه جدا شود.

مشخص شد که تورنمنت جام ملت‌های اروپا همچنین آخرین تجربه این ستاره آلمانی خواهد بود و آنطور که تایید کرده سپس کفش‌هایش را می‌‌آویزد.

2055061

کروس پیشنهادات بزرگی از عربستان و سعودی و همچنین دیگر باشگاه‌های مطرح اروپا داشت اما تصمیم گرفت بازنشستگی خود را تایید کند با این حال سرمربی سابق ناپولی‌‌ می‌خواهد او را به ایتالیا ببرد.

وینچنزو مونتفوسکو، با ایده جذب تونی کروس به رادیو ناپولی‌ گفت: "اگر دست من بود، در حال حاضر به سراغ تونی کروس می‌رفتم که تصمیم به بازنشستگی گرفته است. من به او خانه‌ای مشرف به دریا در پالاتزو دون‌آنا، یک قایق زیبا و سه ملوان خصوصی پیشنهاد می‌کردم.

به او می‌گفتم: بیا اینجا و یک سال با ما تعطیلات خود را بگذران. او یک خرید عالی برای ناپولی خواهد بود. کروس در خط میانی یک تیم ایتالیایی، تاریخ سازی می‌کرد."

دیدگاه‌ها