کد خبر : 2055330 | 27 تیر 1403 ساعت 10:55 | 41.9K بازدید | 14 دیدگاه

قطعی شد: دروازه‌بان جدید آرسنال در تست پزشکی

باشگاه آرسنال برای جذب تامی ستفورد با مدیران آژاکس به توافق رسید.

قطعی شد: دروازه‌بان جدید آرسنال در تست پزشکی

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه آرسنال در طول چند هفته اخیر در حال بررسی گزینه‌هایی بودند که برای پست دروازه‌بانی در اختیار داشتند و امیدوار بودند که بتوانند بهترین گزینه ممکن را برای فصل آینده انتخاب و او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به خدمت بگیرند.

حضور داوید رایا در ترکیب این تیم در رقابت‌های فصل گذشته باعث شد که آرون رمزدیل فرصت زیادی برای بازی نداشته باشد و همین موضوع باعث ناراحتی او شد و این احتمال وجود دارد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال این باشگاه را ترک کند و راهی تیمی شود که فرصت بازی به او هم برسد.

2054930

همین باعث شد که آرسنال به صورت جدی به دنبال جذب یک دروازه‌بان جوان و خوش آتیه برای تیمش باشد و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد که توافق نهایی بین مدیران این باشگاه با آژاکس برای انتقال تامی ستفورد به ورزشگاه امارات انجام شده است و باید او را بازیکن جدید آرسنال بدانیم. 

زمان انجام تست پزشکی این بازیکن جوان مشخص شده و او آماده است تا آژاکس را ترک کند و پیراهن آرسنال را به تن کند. گفته می‌شود که او با قیمتی بسیار کم و حدود یک ملیون یورو به آرسنال پیوسته است و قرار است به زودی قراردادی چهار ساله را با این باشگاه امضا کند تا خرید جدید توپچی‌ها در تابستان امسال لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها