کد خبر : 2055272 | 27 تیر 1403 ساعت 02:33 | 92.8K بازدید | 260 دیدگاه

سه ستاره در سی آی پی فرودگاه تبریز

پرسپولیسی‌ها با کابوس زنوزی رودررو شدند!

هواداران سرخپوشان تهرانی با تمام خشم و ناراحتی خود باید با این تصویر کنار بیایند: پیراهن قرمز این سه ستاره دیگر مربوط به پرسپولیس نیست!

پرسپولیسی‌ها با کابوس زنوزی رودررو شدند!

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام شایعات باورنکردنی برای هواداران پرسپولیس که در ابتدای تابستان زلزله‌ای در فضای رسانه‌ای و مجازی به وجود آورده بود، رنگ واقعیت به خود گرفت و یک تصویر خاص از ستاره‌های سابق پرسپولیس می‌تواند احساسات مختلفی را در هواداران این تیم برانگیخته کند.

یکی از نگرانی‌های هواداران پرسپولیس در حالی که لیگ بیست و سوم در جریان بود، اتمام قرارداد تعداد زیادی از ستاره‌های این تیم در پایان فصل بود اما مدیران پرسپولیس اعتقاد داشتند همه چیز تحت کنترل است و نباید آرامش تیم در کورس قهرمانی برهم بخورد.

با این حال شایعات به واقعیت تبدیل شدند و نگرانی‌های هواداران پرسپولیس حالا به رنگ کابوس، خشم و برای بسیاری تصویری باورنکردنی تبدیل شده است. ترابی، دانیال و بیرانوند که به گفته سروش رفیعی از ماه‌ها قبل تصمیم‌شان را گرفته بودند به فرودگاه تبریز رسیدند و به عنوان بازیکن تراکتور، مورد استقبال مدیران این باشگاه قرار گرفتند.

2054862

محمدرضا زنوزی برای بستن تیم کهکشانی دست روی مهره‌های قهرمانی پرسپولیس گذاشت تا هواداران این تیم تهرانی روزهای ملتهبی را سپری کنند. مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر در سی‌ای‌پی فرودگاه تبریز به دوربین خبرنگار "ورزش سه" لبخند می‌زنند تا در یک لحظه همه اتفاقات ماه‌های گذشته برای پرسپولیسی‌ها مرور شود؛ از گرفتن عکس‌های رنگارنگ آنها با جام و مدال قهرمانی تا شکل گرفتن شایعه‌ای عجیب و در نهایت قبول این واقعیت که آنها دیگر پرسپولیسی نیستند‌.

هواداران پرسپولیس که تقریبا در یک دهه اخیر تیم‌شان را هرسال در کورس قهرمانی دیده‌اند در این فصل‌ها بارها شاهد جدایی ستاره‌های‌شان بوده‌اند اما اینکه به طور همزمان سه بازیکن‌شان را در پیراهن رقیب ببینند حس غریبی برای آنهاست.

حالا همه چیز برای هواداران پرسپولیس تمام شده و از آن‌طرف تراکتوری‌ها امیدوار به تیمی متفاوت و رسیدن به کورس قهرمانی با این ستاره‌ها هستند. این فصل تقابل پرسپولیس و تراکتور جذاب‌تر و حساس‌تر از همیشه خواهد بود.

دیدگاه‌ها