کد خبر : 2055257 | 26 تیر 1403 ساعت 22:32 | 19.7K بازدید | 8 دیدگاه

آغاز تمرینات نساجی مازندران؛

شاگردان الهامی چهارشنبه پا به توپ می‌شوند

تمرینات آماده‌سازی نساجی برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از فردا آغاز خواهد شد.

شاگردان الهامی چهارشنبه پا به توپ می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در فصل گذشته در یک بازی مانده به پایان رقابت‌ها بقای خود در لیگ را قطعی کرد. شمالی‌ها فصل را با توپ پر و برای رقابت در آسیا آغاز کردند اما گذشت زمان نشان داد آسیا چندان خوش یمن برایشان نبوده و آنها پله پله تا آخرین جایگاه جدول نزول کردند.

در ادامه و با تغییر مربی و حضور آلکاراز، شمالی‌ها امید به تغییر داشتند اما این اسپانیایی هم نتوانست گره از مشکلات نساجی باز کند تا آنها بار دیگر به سراغ ساکت الهامی، پرافتخارترین مربی خود بروند.

الهامی بعد از حضور در این تیم کاملاً وضعیت نساجی را تغییر داد و آنها برای اولین بار در سه بازی پیاپی خارج از خانه، برنده از زمین خارج شدند. اما بعد از پایان فصل و مسجل شدن ماندگاری نساجی، مالک این تیم بار دیگر این باشگاه را برای فروش گذاشت.

حدادیان با اشاره به هزینه‌های بدون بازگشت فوتبال در ایران و شرایط دشوار رقابت برای تیم‌های خصوصی، اعلام کرد نساجی را واگذار خواهد کرد. چندی بعد باشگاه اعلام کرد تا تاریخ اعلام شده، خریداری پیدا نشده ولی آنها همچنان بر واگذاری تیم، اصرار دارند.

حالا نساجی بار دیگر با الهامی برای فصل جدید به توافق رسیده و از فردا تمرینات این تیم، آغاز خواهد شد تا بازیکنان، خود را برای آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آماده کنند.

دیدگاه‌ها