کد خبر : 2055182 | 26 تیر 1403 ساعت 12:16 | 39.6K بازدید | 20 دیدگاه

رونمایی از پیراهن یووه: بازگشت به قدیم (عکس)

باشگاه یوونتوس تصاویر مربوط به پیراهن فصل آینده این تیم را منتشر کرد.

رونمایی از پیراهن یووه: بازگشت به قدیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فاصله خیلی زیادی تا آغاز رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا باقی نمانده و تیم‌های حاضر در این مسابقات به مرور در حال انتشار تصاویر مربوط به پیراهن‌های هستند که قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به تن کنند و امیدوار هستند که با فروش آنها بتوانند سود قابل توجهی را به دست آورند.

باشگاه یوونتوس که یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های فوتبال ایتالیا است و هواداران بسیاری هم در سراسر اروپا و سایر نقاط دنیا دارد دقایقی پیش تصاویر مربوط به پیراهن اول این تیم که با همکاری شرکت آدیداس طراحی شده است را به صورت رسمی منتشر کرد که با استقبال خوبی هم روبرو شد.

2054629

این پیراهن شباهت بسیاری به پیراهن‌های کلاسیک و قدیمی یوونتوس دارد، خصوصا پیراهنی که ستاره‌های این تیم در فصل ۹۸-۱۹۹۷ به تن کردند و با سه خط عمودی مشکی و سه خط عمودی سفید طراحی شده و سعی کرده است که احساس نوستالوژی و خاطره بازی با قدیم را در ذهن هواداران این تیم زنده کند.

در بخشی از بیانیه این باشگاه در انتشار پیراهنش آمده است: «یوونتوس بار دیگر می‌خواهد الهام بخش بازیکنان و هوادارانی باشد که به دنبال کشف افق‌های جدید هستند و دوست دارد که این اتفاق با این پیراهن رخ دهد. این پیراهن با استفاده از یک الگوی مهندسی سه بعدی ساخته شده و وزن سبک آن به لطف تکنولوژی آدیداس است که به بازیکنان کمک بسیاری خواهد کرد و بدن آنها را خنک نگه می‌دارد.»

2054630

دیدگاه‌ها