کد خبر : 2055145 | 26 تیر 1403 ساعت 04:25 | 68.2K بازدید | 19 دیدگاه

امباپه، اول 9 و سپس 10

با تمدید مودریچ و پوشیدن شماره ۷ توسط وینیسیوس، کیلیان در مادرید با شماره‌ای که با جدایی کریم بنزما خالی شده، اولین بازی خود را انجام خواهد داد.

امباپه، اول 9 و سپس 10

به گزارش "ورزش سه"، از بنزما به امباپه. کریم به عربستان سعودی رفت و شماره ۹ او خالی ماند. شماره‌ای که به مدت ۱۳ فصل در اختیار داشت. و ۱۴ فصل بعد، کیلیان مستقیم می‌رود تا آن را بپوشد. پس از یک انتظار طولانی، کیلیان امباپه بازیکن جدید رئال مادرید است. این سه‌شنبه، معرفی کهکشانی بازیکن کهکشانی. در سال ۲۰۱۷، یک سریال بی‌پایان آغاز شد که پایان آن زمانی که کیلیان به پی‌اس‌جی اعلام کرد که بند تمدید قراردادش را امضا نخواهد کرد، نوشته شد.

در ۱۵ فوریه، او به ناصر الخلیفی گفت که در پایان فصل می‌رود. تنش آغاز شد. زمانی که خبر غیررسمی را رسمی کرد، تنش حتی بیشتر شد. «من به یک چالش جدید نیاز داشتم.»، او در ۱۰ می این را اعلام کرد. در معارفه، او برای اولین بار با پیراهن سفید ظاهر خواهد شد. اگرچه در رویاهای کودکی‌اش شماره ۷ را می‌پوشید، اما حداقل فعلا شماره ۹ را خواهد پوشید.

2054580

زیرا شماره او در پی‌اس‌جی در مادرید در دسترس نیست. این مشکل است، یک مشکل بزرگ، آن هم با شماره ۷ که شماره مورد علاقه کیلیان است، اما درخواست از وینیسیوس برای گرفتن آن هرگز گزینه نبوده است. این مثل وارد شدن با پای غلط به رختکنی است که همانطور که آنچلوتی اشاره کرده است، یکی از بهترین‌هایی است که در کارنامه‌اش داشته است. وینی و کیلیان رابطه بسیار خوبی دارند و مسئله شماره اصلا مهم نیست. بر اساس شواهد، او در آینده و پس از شماره ۹، شماره لوکا مودریچ را خواهد گرفت و ۱۰ را می‌پوشد.

او آن را برای اولین بار در فصل ۱۸-۲۰۱۷ پوشید. اما در حال حاضر مودریچ افسانه‌ای در باشگاه است و جایی نمی‌رود. زمانی که لوکا مادرید را ترک کند، امباپه به دنبال به ارث بردن شماره ۱۰ خواهد بود.

 

بنابراین او شماره ۹ خواهد بود. این یکی از شماره‌های مورد علاقه ملی‌پوش فرانسوی نیست. او آن را در فرانسه نپوشیده و این شماره را فقط به شکلی خاص در فصل ۲۰۱۶-۱۷، فصلی که در موناکو درخشید (۲۶ گل و ۱۴ پاس گل)، پوشیده است.

اما این انتخاب آسانی است و یادآور کریستیانو رونالدو خواهد بود. او در رئال با شماره ۹ شروع کرد و پس از جدایی رائول افسانه‌ای، به ۷ رسید.

2054581

این سه شماره اصلی، ۷، ۹ و ۱۰، تنها شماره‌هایی نیستند که امباپه در دوران حرفه‌ای خود پوشیده است، اما سایر شماره‌ها موقتی بوده‌اند. با تیم زیر ۱۹ سال فرانسه، او شماره ۱۳ و ۱۱ را پوشیده است، در حالی که اولین بازی‌های ملی خود را با شماره ۲۰ و ۱۲ در فصل ۱۷-۲۰۱۶ انجام داده است. در سطح باشگاهی، در دسته‌های پایین‌تر و تیم اول موناکو، کیلیان شماره‌های ۲۵، ۳۹، ۳۳ و ۲۹ را پوشیده است.

حالا نوبت پوشیدن دوباره شماره ۹ است. دی استفانو، سانتیانا، هوگو سانچز، زامورانو، سوکر، موریانتس، رونالدو، کریستیانو، بنزما، و حالا دوران امباپه آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها