کد خبر : 2055108 | 25 تیر 1403 ساعت 19:57 | 39.1K بازدید | 17 دیدگاه

یامال: از من مثل یک رئیس استقبال شد

لامین یامال، ستاره اسپانیا، تصاویری از جشن قهرمانی یورو 2024 منتشر کرده و از این دستاورد بزرگ در 17 سالگی‌اش هیجان‌زده است.

یامال: از من مثل یک رئیس استقبال شد

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا بارها شاهد قهرمانی‌های مختلف در رشته‌های ورزشی بوده که بیشتر این عناوین به ورزش فوتبال مربوط می‌شود.

اسپانیایی‌ها که اخیرا شاهد جشن‌های خیابانی رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ در رده باشگاهی بوده‌اند، اکنون همگی برای یک افتخار ملی کنار هم جمع می‌شوند.

لامینه یامال همراه تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 قهرمانی را تجربه کرد و باید رژه اتوبوس تیم قهرمان را در جشن قهرمانی تجربه کند. او در سن 17 سالگی به ستاره اسپانیا تبدیل شده و طبیعی است که بیشتر از سایر بازیکنان تیم قهرمان مورد توجه قرار دارد.

بازیکن بارسلونا بعد از ظهر امروز پس از فرود در اسپانیا با جام قهرمانی، تصاویری از جشن قهرمانی شب گذشته به اشتراک گذاشت که در آن تصاویری از اعضای خانواده و دوستانش دیده می‌شود.

2054474

یامال نوشت: "احساسات وصف‌ناپذیری دارم. بی‌صبرانه منتظرم تا بتوانیم همه با هم این قهرمانی را جشن بگیریم. ما قهرمانان اروپا هستیم."

یامال همراه این تصاویر از آهنگی استفاده کرده در آن این جملات تکرار می‌شوند: "من به شهر رسیدم و آن‌ها از من طوری استقبال کردند که انگار یک رئیس هستم."

دیدگاه‌ها