کد خبر : 2055103 | 25 تیر 1403 ساعت 19:20 | 35.5K بازدید | 19 دیدگاه

فولاد ۷ بازیکن خارجی قرارداد دارد و یک سهمیه!

قانون عجیب علیه کنت، منشا، شیمبا و لوکاس!

فولاد با ۷ بازیکن خارجی قرارداد دارد اما تنها مجاز است یک بازیکن را به لیست نهایی ببرد و باید با مابقی توافق کند.

قانون عجیب علیه کنت، منشا، شیمبا و لوکاس!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان خارجی فولاد خوزستان قرار است فردا به ایران بیایند تا در تهران جلسات نهایی برای ادامه و یا قطع همکاری خود را برگزار کنند. طبق شنیده‌ها تاکنون تنها موسی کولی‌بالی وضعیتش روشن است و دیگر بازیکنان خارجی نیز منتطر نظر یحیی هستند.

البته هوشنگ نصیرزاده در بخشی از صحبت‌های ابتدایی‌اش در معارفه گل‌محمدی با انتقاد ملایم از عملکرد مدیران قبلی در این خصوص گفته بود:

نمی‌خواهم درباره مشکلات مدیریت‌های گذشته صحبت کنم. ما تنها تیم ایران هستیم که 7 بازیکن خارجی داریم! اشتباهی صورت گرفته و به جای اینکه 6 بازیکن خارجی بگیریم، 7 بازیکن خارجی داریم. مقررات فدراسیون هم این بود که اگر خارجی‌ها را در کمتر از 60 درصد بازی‌ها به زمین بفرستید، حقتان برای استفاده از خارجی‌ها را از دست می‌‌دهید. به ما نامه نوشتند که فقط یک خارجی می‌توانید استفاده کنید، به‌خاطر اینکه از بازیکنان خارجی قبلی به اندازه کافی استفاده نکردید. دقایق بازی را با سیستم جمع کردند و می‌گویند شما فقط یک بازیکن خارجی می‌توانید استفاده کنید.

2053036

وضعیت خارجی‌های فولاد پس از مذاکرات مدیرعامل فولاد با فدراسیون برای افزایش سهم خارجی‌ها نهایی می‌شود و اگر این تیم فقط یک بازیکن بتواند به خدمت بگیرد باید مبلغی‌ نزدیک به یک میلیون دلار را بابت قرارداد این فصل به بازیکنان خارجی خود بدهد.

در صورتی که فولاد بتواند سهمیه خود برای جذب خارجی‌ها را بیشتر کند نیز احتمالا با توجه به در دسترس نبودن گلر آزاد (البته تا اینجای نقل و انتقالات) شانس کریستوفر کنت بیش از دیگر بازیکنان خواهد بود.

دیدگاه‌ها